Wednesday 19 February 2014

Orang tangan Kidal memang Pandai erk =)

semuanya cerita tentang semalam
dah petang baru sempat nak update blog
super duper bz di opis nie...
asyik kena panggil jea dengan bos huhuhuhu
takper jangan merungut tak baik
tu kan kerja aku di opis jadi kenalah buat dengan hati yang redha
betul tak...

petang semalam lepas balik kerja
temankan Eikin my BFF tempah baju kurungnya
dah sekali jalan bawak sekalilah kain ela yang aku beli tahun lepas
asal tak cukupkan 5 tahun baru pergi tempah kan hehehehe
kain ela nie aku beli online
tengok gambar masa online tu memang cantik
tapi bila sudah sampai di tangan...memang hampeh
jauh sangat dengan apa yang aku bayangkan
dah lah warna kuning diRaja..pastu jarang pulak tu
emmmmm harga boleh tahan mahal jugak
pastu memang aku serik nak beli kain ela secara online
beli jea di kamdar ker..nagoya ker..puas hati skit

--eikin tengah tunjuk sample baju yang m.cik siti nie buatkan pada kain ela dia--
cantik jugak kain ela dia dapat dr adik ipar dia
hijau pucuk pisang gitu

aku suka hantar jahit baju pada m.cik siti nie
sebab memang sedap di pakai baju yang dijahitnya
dan harga pun murah jea
harga dalam lingkungan rm38 - rm45 gitu
tengok pada baju dan kain yang kita bagi
tunggu jea lah baju siap di tempah...
nanti siapkan aku show dalam blog nie yea..
ialah mana tahu dah siap jadi cantik laks kan...
aku tak suka warna KUNING

--malam lepas bawak mak beli barang--
mak ajak makan luar sekali
yang bestnya mak belanjer tu hehehehhee
TQ mak belanjer dinner
sedap...sedap..
saper tinggal di area kuang
pasti tahu gerai yang tepi petronas kuang
gerai nie masakan dia memang sedap

--pukul 10pm ok pukul 10pm--
bukan 10pagi tapi 10malam

nak tidor baru umairah cakap ada homework
perghhhh menyirap aku dengar
padahal masa aku sampai rumah petang tu
awal-awal lagi dah tanya ada kerja sekolah tak
umairah cakap takder kerja sekolah
nie nak tidor baru cakap ada kerja sekolah kena buat
asal lah anak aku nie tak cakap
masa nak bersiap pergi sekolah jea...
tension aku di buatnya
dah la banyak laks tu kena siapkan
2 muka surat kena siapkan...

umairah laks mood nak tidor
bila aku cakap salah kena betulkan semula
hah naik angin la si kakak nie
pensel box dia jatuh pun boleh melalak 
hah memang naik angin la dibuatnya
last-last wan dia yang ajar buat kerja sekolah...
emmmm aku memang tak boleh jadi cikgu lah
memang fail...tahu nak marah jea ngeeeee
macam mr.hubby cakap aku bukan tak boleh nak mengajar
tapi aku nak PERFECT...jadi memang merana lah umairah dapat ibu macam aku nie
tulisan buruk skit terus kena REJECT hehehehhehe

masa tulis entry nie rasa kesian laks pada umairah
tapi baguskan ajar anak supaya jadi PERFECT
biar kita nampak dahulu kesalahan anak kita
kita tegur dahulu...kemudian baru dia akan cepat FAHAM

korang rasa...



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. ha ha ha byk tul story mory ye.. tq ena temankan eikin tempah kain.. pertama kali tempah bile sedap pakai ape lg tempah ler lagi.. :)

    ReplyDelete
  2. nak ajar anak buat kerja sekolah kena ada kesabaran yang tinggi kan ena... he he he, tak apa farah belajar dari ena sok sok boleh tau dah macam mana rasanya tu...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak, sheila selalu perasan tepi petronas Kuang ramai orang.. belum pernah try lagi. hehee rasanya nak pergi la ~~~

    ReplyDelete
  4. orang tangan kidal comel, berbakat dan kreatif...

    ReplyDelete
  5. Hehe it's okay, that is the part of being a parents. Ustaz Nouman Ali said, during the ages where children seek our attention, we should give them most of the attention.

    ReplyDelete
  6. suami fifi kidal ena.. fifi tak sabar nak tunggu ufairah besar.. nak ikut fifi ke suami.. tulis tangan kiri ke kanan.. klau kiri boleh geng umairah..

    ReplyDelete
  7. garangnya cekgu ni.. cian umairah.. hi3

    ReplyDelete
  8. alahai umairah..asik kena mara ngan ibu aje ye...hehe
    xpe kak..nanti lama2 dia dah lali, dia akan ingat apa yang akak marakan dia..sebab tegur kan..

    nampak mkanan..sedapnyaaaa..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi