Wednesday 3 July 2013

Menang Cosmopolitan Hunks 2013 Tickets Giveaway

berita hari jumaat yang lepas
membuatkan aku senyum sorang-sorang depan PC
kenapa sebab nama aku antara yang tersenarai untuk contest
Cosmopolitan Hunks 2013 Tickets Giveaway 
TQ Liza Razak di atas kemenangan nie

--event nie untuk mencari juara di kalangan 12 peserta yang menyertai Cosmolitan Hulks--
mamat-mamat yang masuk final nie memang handsome-handsome belaka
chewahhhhhhh

Tarikh : 6 Julai 2013 (Sabtu)
Tempat : Stage Club, Avenue K, KL
Masa : 7 malam – 10 malam (persembahan, permainan & majlis penyampaian hadiah)
Tema : Glam Rock
Jumlah Tetamu : 450 (pembaca Cosmo, selebriti, media, & client)

wah tema dia Glam Rock tu
alahai tak tahu nak pakai apa
Kalau pakai Glam Rock style Muslimah
ok tak huhuhuhuhu
seyes tak tahu nak pakai apa nie

semalam pergi ke Blu Inc di PJ
nasib baik mr.hubby sanggup temankan
kalau aku datang sorang-sorang confirm akan sesat
area PJ memang aku tak reti sangat

kami sampai pukul 11.30am
masuk ke main entrance dan jumpa receptionist
berikan email yang aku terima dan photostat i/c
then dapat 2 keping tiket untuk event tersebut

kakak tu cakap rugi tak datang hari Isnin
sebab Ady Putra [pelakon Teduhan Kasih]
ada datang ke situ huhuhuhuhu
alahai tak tahu kalau tahu confirm aku ponteng kerja hari Isnin tu ahaks
amboi gatalnya Pn.Zarena :p 

--wajah yang berseri-seri untuk ambil tiket kemenangan--

--Tiket Cosmopolitan Hunks--
sudah ada di tangan saya
best best

--sebelum balik kena lah ambil gambar bukti sudah menjejakkan kaki di Blu Inc--
memang cantik la main entrance ofis nie
kemas dan teratur jea 

--di hadapan majalah yang dikeluarkan oleh Blu Inc--
banyakkan

ok korang bagilah idea untuk aku pakai hari sabtu nie
pening lah kepala nak pakai apa
ada cadangan
jangan malu-malu bagilah idea dan komen :)



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. tahniah..mst seronok dpt g sana..fiza pun x th la tema glam rock tu cm ner..kne pakai cm rockers kot..hehe..

    ReplyDelete
  2. seronoknya dapat tiket masuk sane,kemsalam jejaka-jejaka handsome tu ye..jgn lupa update entry tentang tu ye...

    ReplyDelete
  3. tahniah ena.. syoknye menang..

    ReplyDelete
  4. t nak tgk yer ena paaki baju apa g sana.......

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi