Saturday 27 April 2013

Macam Kapal Karam

hari nie aku bekerja
emmmm kalau datang hari sabtu
memang malas gila nak buat kerja
just buat kerja update-update jea
eheh

tinggal lagi 2 minggu adik lelaki aku ~ Sobri
akan menamatkan zaman bujangnya
jadi skang nie aktiviti selepas balik dari kerja memang banyak
macam-macam kena buat
penat gila...

malam tadi kemas bilik bakal pengantin
semua barang dalam bilik di keluarkan untuk sessi mencantikkan bilik
kena cat bilik..tukar tikar getah..buang sawang..semua perabot set bilik dikeluarkan..
jadi keadaan umah mak aku skang nie memang
macam kapal karam
dari ruang tamu sehingga ke dapur
memang berselerak
habuk jangan cerita la
asyik terbersin jea
aucummmmm!!!!

--Kapal Titanic--
apa kes tepek di sini
hahahahaha kata kapal karam
confirm la aku tepek gambar kapal hahahahahaha

jom layan tengok rumah family aku
yang tahap bersepahnya macam...
 fenin aku tengok
--ruang tamu hadapan--
tilam pun landing tengah rumah

--ruang tamu depan tv--
nie kes segala mainan dikeluarkan
jadi umairah dan umar terus berkhemah dalam rumah
biar la dorang berdua buat hal sendiri
daripada mengacau aku mengemas barang-barang "D

--ruang dapur--
lagi aku pening kepala
baju berlambak-lambak

malam tadi ntah baper plastik aku masukkan baju kurung..blouse..t-shirt
yang aku sudah tak boleh nak pakai
tak tahu nak bagi pada saper

kalau jual sebagai Pre-Loved 
ada ker orang nak beli?



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi