Wednesday 3 April 2013

Buat Masa ini

--Sebenarnya Saya Isteri Dia--

hehehehhe macam tak caye jea aku membaca novel semula
betul dulu sebelum ada anak
novel memang menjadi teman setia
apa jea keluaran novel terbaru di pasaran pasti aku akan membeli
taupun mr.hubby akan belikan

tapi sejak bergelar Ibu
masa untuk membaca amat terhad
ntah kenapa Novel yang satu nie
aku nak sangat bacanya
sampai sanggup pinjam dari anak buah mr.hubby eheh

tapi tu la baru dapat baca skit-skit
bila aku nak baca jea
mula la umairah dan umar mengendeng semacam kat aku
alahai susahnya nak katamkan buku novel nie

emmmm time tu la nak susu
time tu la nak makan
time tu la yarkkkkk
time tu la nak minum
perghhhhhhhh memang mencabar betul

nak tunggu budak berdua nie tidor
dengan aku sekali tertidor kahkahkah
yea sila lah gelak

ntah bila la dapat habiskan baca novel nie
nanti aku siap baca
aku buat review tentang novel nie yea
kalau taknak baca pun
novel nie telah diadaptasi ke TV3
ditayangkan setiap hari Jumaat pukul 9.00pm

jom layan baca novel"D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. zura memang x minat baca novel.. lambat habes.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hehe.. zie lak, lamaaaa dh tak baca novel. waktu seenggang, zie guna utk update blog dan store je. hehehe

    ReplyDelete
  3. samala dulu mmg minat baca,sekarang dah ada anak,macam2 dugaan nak baca...baca paper pun tak sempat......

    tgk kt tv je la,tu pun confirm ada gangguan dr anak gak kan......

    ReplyDelete
  4. fifi tak minat bace novel cinte.. bukan ape.. takut da mule taknak stop!~

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi