Friday 22 February 2013

Satay Subang

korang suka makan satay tak
di tempat korang satay aper yang popular
kalau di area rumah aku nie
yang aku suka pergi ialah

satay hj.samuri di hiway guthrie
satay mahadi
dan satay subang

malam tadi mak ajak makan satay
jadi aku decide makan sahaja di satay subang
malas nak pergi jauh-jauh
satay sini pun ok jea
biasa kalau makan satay beli bungkus jea
tapi malam tadi sajer jea nak makan di luar
lagi boleh la bawak mak jalan-jalan di luar

baru tahu di sini ada jual macam-macam pilihan
macam tamak jea selera aku malam tadi
emmmmm
kusudahannya tak habis pun
satay ayam 20 cucuk
satay daging 5 cucuk

order rojak sotong
sedap jugak

order mee sup
untuk umairah
makan skit jea budak berdua nie
kesudahannya bungkus bawak balik

baca doa sebelum makan
umairah bacakan
Amin

umar yang sudah tak sabar nak makan
mee sup makan berdua dengan adiknya
nasib baik la anak- anak aku nie jenis boleh berkongsi jugak

kami bertiga
sila abaikan muka aku yang semakin tembam tu :p

balik rumah terus kebabom
ngantuk gila tahap cipan...
pagi tadi baru kemas baju-baju anak untuk di hantar ke nursery
selalu buat sebelum tidor 

nie la kerja tambahan seorang ibu huhuhuhu



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi