Wednesday 14 November 2012

Selamat Pengantin Baru


ahad yang lepas sepupu sayang kahwin
selamat pengantin baru jea 
terlupa laks nama pengantin nie
emmm time nak tulis kat blog nie hilang ingatan laks
huhuhuhu
maaf yea pengantin baru

Ena doakan semoga kalian
bahagia hingga ke syurga
Amin

saja bagi hint kat sayang
yang aku nak tudung macam pengantin eheh
kita tengok dapat atau pun tidak tudung fullmoon tu ahaks

memandangkan rumah pengantin belakng rumah mak mertua aku
sayang pergi dulu untuk menolong
aku dan anak-anak datang lambat skit
syukur sangat sebab cuaca elok jea
tak hujan pun
Alhamdulillah

abg amir dan kak mar
sweet couple

gambar yang di snap oleh umairah
emmmm lebih ke arah kerusi jea iskiskisk

hehehehhe Nina
si comey lotey

umairah
suka sangat taman m.cik am nie
cantik dan bersih jea

umar ada saja gayanya
yang buat aku tergelak

sibuk main buaian
bagus jugak
sebab dapat la aku makan dengan aman tenteram
hehehehhehe

tahniah untuk pengantin



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi