Saturday 3 November 2012

Menjalankan Tugas


hari nie terpaksa datang kerja
sebabnya hari Isnin nanti report perlu disiapkan segera
jadi nak taknak kena siapkan segala Inv dan key in data pada hari ini
tension gila la

pagi tadi hanya bfast mc'd jea
hingga ke sat nie - 5.44pm masih lagi di ofis
dan masih lagi belum makan tengahari
perghhhh kebulur aku di buatnya
nak balik..tapi ada 1 lagi kerja yang tak siap
macam hari biasa laks aku bekerja hari nie
biasanya waktu nie aku sudah sampai di rumah pun
cian anak-anak aku terpaksa tinggal dengan wannya
babah umairah dan umar pun bekerja

emmmm esok kena bawak budak berdua tu berjalan-jalan
rasa bersalah laks ialah sepatutnya skang nie waktu aku bersama-sama dengan anak
tapi waktu skang dan hari ini aku masih terlekat di meja ofis nie
Eikin dah lama balik pun huhuhuhuhu

sakit perut sangat
tu yang aku menyampah sangat dengan budak branch
bagi last minute pada aku
skang nie aku yang terpaksa bersengkang mata bekerja
dorang duduk relax di rumah
gila gerammmmmmmmmmmm

sabar jea la



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi