Monday 30 July 2012

10th Ramadhan

hari nie aku MC
sakit gila perut aku di buatnya
jumpa doc, doc cakap aku kena gastrik emmmmmm

sahur pagi tadi hanya aku yang bangun
kejutkan sayang
buatkan air teh
dan aku hanya minum air soya sahaja
Alhamdulillah

waktu berbuka memang best
sebab malas nak masak sangat
kami masak nasi lemak sahaja
ayam pun beli jea ayam golek
goreng kankung
buat telor dadar
dessert hanya lah buah mangga
pergh memang manis

menu yang terhidang depan mata
sangat-sangat kenyang
Alhamdulillah

selamat berpuasa




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi