Friday 9 March 2012

Mestos Yoghurt Yummyyyy

skang nie mestos yoghurt adalah kudapan aku 
sambil membuat kerja
sedap tau
saper-saper yang suka makan yoghurt pasti akan suka mestos
perisa yang baru nie

aku mula ketagih dengan mentos nie
selepas diberikan oleh syikin
lepas rasa macam nak lagi..nak lagi..nak lagi dan lagi lagi
jadi malu la kan beb
baik beli sendiri
makan la bila tekak tu nak makan
lagi plak aku suka laks dengan design botol men tos nie
cantik

bila lihat botol nie
aku pasti teringat pada BFF aku shumie
sebab kawan aku nie suka collect boto-botol yang unik dan cantik
betul tak shumie :D
bila kita nak jumpa
rindu la kat ko

korang dah rasa ker
try la pasti tak menghampakan korang


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi