Thursday 15 March 2012

Ambik Ko Tersedak DiBuatnya

credit to image google

pagi tadi sarapan di kedai mamak belakang
tepat aku sampai di kedai mamak pukul 9am
nasib baik la sudah minta syikin orderkan untuk aku
air barli suam dan pekena roti canai bawang

jadi sampai jea boleh tersu mamam
tengah makan tu
si khir tanya GM takder ker
syikin cakap la "GM pergi meeting"
aku laks terus cakap "ha'ah GM meeting"
habis jea aku mengiyakan cakap si syikin
tetiba GM datang menuju ke arah kami
aku time tu memang etrsedak gila la
ialah sudah pukul 9am
tapi masih sarapan lagi di kedai mamak
hah dalam nak bangun tu aku sedut gak air barli
syikin sebelah aku tahan-tahan nak gelakkan aku
uwaaaaa baru makan skit jea roti canai aku

yang GM laks terus duduk depan kami
siap cakap naper tak ajak nak makan boleh la dia tunggu kat kedai mamak nie 8.30am
hah amik ko perlian membisa tu
huhuhuhuhu
terus bangun dan bayar bil
tapi thanks sebab ada orang yang membayar bil untuk kami berdua

tu la kami nie tak boleh nak buat dosa kecik skit
pasti tertangkap hehehehehe
baru jea nak sarapan on time
tapi kena tangkap
si Malik dan Azhar sengih-sengih kat kami
hahahahaha sekali terkantoi

pasnie tobat taknak dah buat jahat
hehehehehe
peace boss
hujung tahun jangan potong bonus kami yea :p


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi