Thursday 23 February 2012

Sambutan Sederhana Hari Jadi Mak

 pagi-pagi lagi aku dah msg adik-adik aku
yang hari nie birthday mak
biasalah aku nie memang calender bergerak
antara semua orang aku satu-satunya yang hafal birthday family aku
siap tahun lagi eheh
jadi jatuhnya birtday seseorang pada bulan tersebut
aku akan reminder pada semua orang

jadi sebab tak bergaji lagi
buat ala-ala jea
plan asal nanti nak buat BBQ untuk mak
memandangkan birthday mak hari nie
kiranya nie jamuan prebirthday untuk mak la eheh

balik kerja aku terus pergi kedai kek
nak buat sendiri tak sempat
jadi mudah beli jea di kedai bakery - Azbi Bakery
pastu baru ambil umairah di nursery
umairah nampak plak kotak kek nie
siap cakap tu kek berday untuk dia laks
hish budak nie
aku terangkan elok-elok nie birtday kek untuk wan
nanti kakak boleh tiup lilin sama-sama dengan wan yea
dia cuma angguk jea bila aku cakp mcm tu
lega skit hati bila dia setuju jangan cakap apa-apa pada wan dia

tapi bila aku masuk jea parking kereta
umairah turun jea dari kereta
terus umairah menjerit kat wan dia
"wan..ada kek untuk wan..nanti kakak boleh tiup lilin dengan wan yea"umairah
aku yang belum sempat nak keluar dari kereta lagi
terus tergelak tak ingat dunia
alahai umairah dah pecah lubang laks

kek birthday for my mom
pandan layer cake
rasa ok la


di kelilingi oleh cucu cucu tersayang
bila nak tambah lagi hahahahhaha

lihat pada gambar nie
siapa birthday girl sebenarnya hahahahha
yang beriya meniup lilin sudah semestinya umairah hahahahahha

one happy family in d'house
cuma sayang jea yang takder
sayang kerja malam minggu nie
takper la hujung minggu nanti kita buat BBQ yea
menu yang sempoi
buat hee hun sup jea

hah itu dia
birthday mom dah kena calit dengan cream kek
telor pun terkena sekali
aku awal-awal lagi sudah cabut
malas nak mandi lagi

umar pun terkena sekali
muka budak tak bersalah eheh

nie kerja pakngah nya
habis muka budak berdua nie pun tercalit sekali
hehehehehhe
duk diam jea umairah dan pija dicalitkan cream kek di muka
kami yang tengok tergelak-gelak jea tengok

Allah selamatkan mak
Allah selamatkan mak 
Allah selamatkan mak
kami semua sayang mak
mmuahhhhh


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi