Thursday 19 January 2012

Penangan Buah Limau

tu la makan tak ingat dunia
3 hari bantai makan buah limau
hari nie ambik ko
dah selsema, sakit tekak dan lepas lunch tadi rasa dahi dah panas
huhuhuhhuhu tak larat sangat nak buat kerja


lunch tadi ajak syikin pergi mc'd
perut lapar sebab tekak dan lidah sakit bila nak telan makanan
jadi decide nak makan poridge jea
makanan yang selamat untuk masuk ke tekak


dalam aku sakit-sakit nie
syikin yang ambik mc
lepas lunch minah nie pergi klinik dapat mc
aku malas nak pergi minta syikin ambikkan ubat selsema jea
kalau balik nie tak ok jugak
baru nak pergi klinik malam nanti
cepat la pukol 5.30pm
tak larat sangat nie
kepala dah berat
ingat bantal jea


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. musim demam agaknya ni. eliss pun sakit tekak 2-3 hr ni.

    ReplyDelete
  2. thn lepas aku makan xingat dunia smpai sakit2 perut...so thn nie aku beware..so far aku makan br sebijik...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi