Tuesday 15 November 2011

The Humble Chef di Sri Damansara

pada 4hb Nov yang lalu sebelum balik ke Sijangkang
untuk menyambut Hari Raya Aidiladha
kami singgah dahulu ke Sri Damansara untuk jalan-jalan cari makan
selepas terliur tengok pengacara tak ingat saper nak that guy
setiapa hari ahad rancangannya di 8TV
this guy rasanya muslim (pernah berlakon dalam gol & gincu)
mengacarakan tempat-tempat menarik untuk di makan
cuma aku macam confuse skit naper nak makan di kedai Cina
yang kita tak tahu kesahihannya suci dan bersih...ataupun paling penting HALAL
nanti aku try cari nama rancangan tu..sebab kalau betullah this guy muslim
tak ker akan mengconfusekan orang bukan islam tentang agama kita...


jadi berbalik ke tajuk utama jalan-jalan cari makan
finally dapat jugak la kami mencari tempat nie
itupun setelah menanya orang di Stesyen minyak Petronas eheh
dapat cari lori nie, hanya aku sahaja yang keluar
sebab umar dan umairah sudah tidor
jadi hanya aku keluar untuk order




macam-macam ada


dan yang paling penting harga memang murah


untuk spegethi aku order spegethi carbonara


bila masuk ke mulut perghhhhh memang sedap


untuk sandwish aku order lamb dan chicken pita


dan lagi sekali memang terbaikkkkkk dia punya inti memang disaluti dengan cheese


yang banyak


beli sekali chicken omelete..ingat belikan untuk umar dan umairah


tapi disebabkan budak berdua nie tidor


aku dan sayang la melantak kesemuanya dalam kereta eheh

berdekatan dengan mc'donalds
di area imegresen lama di Sri Damansara




chef dan pembantunya masak di dalam lori



memang sempoi



sebab tepi jalan jea dan di atas jambatan



hiway apa erk



tak ingat plak aku



ramai menanti makanan dorang siap



time aku Q nie memang ramai la



pastu hujan renyai-renyai



tapi tetap tak berganjak



tetap menanti dengan sabar



sanggup jugak duduk di meja sambil memegang payung



dasyat..jadi selepas makan memang tak rugi sanggup beratur menanti makanan tiba



lain kali pasti akan datang kembali..sedap





kalau korang nak tengok makanan dia terjah di blog ini....pasti meleleh air liur korang..



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi