Friday 18 November 2011

Salam Pagi Jumaat

hari nie awal gila aku sampai di ofis
pukol 7.40am aku sudah sampai
semuanya kerana pukol 7.30am aku kena hantar
kuih yang telah di booking ke rumah orang tersebut
jadi dah alang-alang keluar awal
terus ajer la masuk opis
nak balik semula ke rumah pun nak buat apa kan
tapi tak sarapan lagi skang nie
tunggu member opis yang lain datang
baru la keluar kejap untuk sarapan
mungkin sarapan di kedai mamak jea kot

mungkin pesta buih akan terjadi di dept kami kot
sebab semua bos keluar meeting di WHL eheh
yipiiiiii esok dan ahad cuti
korang dah plan ker nak buat apa hujung minggu nie
aku entah tak tahu lagi kot
kalau sayang kerja, emmmmm duduk di rumah sahaja la nampaknya
mungkin aku nak baking kek kot...
tunggu la aku citer kalau jadi erk
ok la korang selamat berhujung minggu


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi