Wednesday 16 November 2011

Bila Ambil Umairah Dari Nursery Pasti Menanya Ada Apa Hari Nie Ibu...

setiap petang bila aku ambil umairah dari nurserynya
pasti soalan pertama yang akan di tanya dari mulut si becok nie
"hari nie ada apa ibu" umairah
pasti aku akan keluarkan something dari handbeg dan berikan pada umairah
seperti choc ker, gula-gula ker, toys ker dll
kalau aku bawakkan toys dari mc'd lagi la senyum lebar umairah
macam-macam soalan yang akan di tanya
ibu makan apa la, makan dengan siapa la, bila nak bawak kakak ke mc'd la
pot pet pot pet la si umairah nie menanya
tapi aku happy jea layan soalan-soalan yang umairah nie menanya
jadi semalam aku makan di mc'd waktu lunch
dan ada toys terbaru yang umairah belum ada lagi
terus belikan satu untuk umairah
bukan taknak belikan untuk umar
toys jenis bear nie memang umar tak melayan
umar hanya main dengan bola dia sahaja




bila aku nak snap gambar umairah dengan humbugler, umairah tetiba sorokkan mukanya


malu la ibu eheh


lawak plak bila si umairah cakap malu nak bergambar

jadi bergambar la di rumah dengan humberglernya
tapi tu la skang nie kalau bergambar suka sangt buat muka 'berlagak'
jarang nak buat muka comey-comey lagi



tengok la adiknya umar nak tengok toys nya langsung tak bagi kakaknya


geram aku


last-last dua2 wresling depan tv


umar skang nie suka sangat la wresling dengan kakaknya


pastu pasti dengar suara nyaring kakaknya menjerit


eheh tandanya umairah dah kalah heheheheheh



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. sara pun dah mula gak buat muka2 belagak,tak suka dah bergambar.....

    ReplyDelete
  2. kalo nuha kalo amik dia mesti ajak singgah kedai dulu. buat2 la kata nak hujan, abah ada kat rumah baru dia diam :p skang dia pulak suka amik gmbr kita :p

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi