Tuesday 13 September 2011

Tetiba Kena Bagi Induction

korang pernah tak bagi induction pada new staff
biasanya kita yg selalu di induction oleh orang HR kan
cuma semalam Pn.Azmah beritahu kami yang esok (hari ini)
kami kena beri induction pada new staff dari branch kota kemuning
aku dah terpikir apa yang aku nak terangkan pada budak nie erk


cuma pagi tadi aku macam kelupaan skit
sebab sibuk dengan kerja
cuma teringat semula before lunch budak imah nie naik atas
sebab eric kenalkan pada kami (padahal dah kenal pun hehehehehe)
anak buah pada si syikin :p


muka serious aku tengah bagi induction pada imah
tengah bagi induction tetiba hasni call plak
tetiba aku naik angin
depan imah plak tu
memang tak cover-cover la
mesti si imah ingat aku nie garang sangat kot
hahahahahahha tak la imah
k.ena marah bila ader benda yang tak kena jea
bukannya jenis nak marah tak tentu pasal


imah nie tak tahu la nak cakap

bila kita tanya ok tak

dia cakap ok jea

kita tengok jea la lepas nie macam mana

tanya banyak kali lepas kita dah xplain

siap la kena piat telinga hehehehhehehe
so far ok la sebab kita xplain semula aper yang dorang kena buat selepas ini kan

secara detail tak la

nanti terus blur budak tu nanti

banyak sangat input yang kena dengar

praktikal tak lagi

tunggu dan lihat sahaja la nanti erk


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi