Saturday 27 August 2011

Nasib Baik Jalan Tak Jem Menuju Ke Shah Alam

malam tadi kami pergi ke Giant Shah Alam


temankan Lini yang nak beli beg tarik untuk balik ke kampung


teragak-agak jugak nak ke shah alam


sebab tengok berita semua hiway keluar dari ibu kota semuanya jem


tapi finally keluar jugak


sebab bila lagi nak pergi kan


sebab hari nie aku pun nak balik ke kampung jugak


hari isnin baru ada di rumah


tapi confirm punya that day jugak pasti aku bz


jadi sobri la yang jadi driver kami malam tadi






aku takder la shopping aper pun


sebab nak temankan si Lini sahaja


lagi plak kelengkapan raya memang sudah siap semuanya


mak belanja umar beli baju dan seluar jeans


pija dan umairah wannya sudah belikan sepasang baju kurung


jadi sudah adil di situ untuk ke tiga-tiga cucunya








ambil 2 trolley


1 trolley letak barang


dan 1 lagi trolley letak budak 3 orang nie






umar pun nampak jea perangai tu macam dah besar sangat


taknak duduk tu di tempat trolley


nak jugak berdiri macam kakak-kakaknya



sobri yang handle budak-budak nie


aku, mak dan lini merayap cari barang hahahahhaha


tapi kedai di luar Giant banyak yang sudah tutup


ingat nak cari lagi baju kurung lagi sepasang


tapi takder rezeki la kedai-kedai di situ nak merasa duit aku :p


korang masih lagi shopping raya last minute ker...





Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi