Saturday 13 August 2011

Berpukong







cara korang ingat aku saja nak dera anak aku nie tau


bukan...


nie cara tradisi orang Banjar untuk tidorkan anak mereka


ketika selsema


nie namanya adalah berpukong






nie pun mak aku yang buat


entah tak tahu la mana mak aku belajar


tapi sekejap jea umar duduk diam dalam tu


umairah dah siap gelak-gelakkan adik dia duduk macam tu


siap minta aku ambilkan gambar adik dia duduk macam tu

hehehehhe comel tak







Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. kalau org dewasa selesema cm ne na...hehe..

    ReplyDelete
  2. mak ya lak memang keturunan banjar,tapi dia tak pernah pun wat pukong ni,katanyer sian tgk budak kena pukong ni,mak ya cakap zaman dulu memang ramai yg buat cam ni,sekarang dah kurang dah........

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi