Monday 15 August 2011

15 Ramadhan

Alhamdulillah sudah nak masuk 15 hari kita berpuasa

hari nie jugak aku baru start berpuasa semula

setelah bulan mengambang 8 hari yang lalu

emmm 8 hari la aku kena ganti selepas nie

InsyaAllah akan berpuasa sunat 6 hari..dan terus sambung ganti puasa

tengok pada goadaan dan cobaan di opis nie pada minggu pertama masuk ke opis nanti

pasti segala jenis kuih raya akan di angkut ke opis ... sudah pasti la





datang ke opis tadi

1st time dengar lagu raya di radio

wahhh rindunya nak dengar lagu raya

aku suka lagu raya yang evergreen punya

yang baru - baru memang tak boleh nak terima sangat

macam lagu daru P.Ramlee, Saloma, Sudirman, M.Nasir .... banyak lagi tak ingat nak tulis





kad raya

since aku dah kahwen nie

kad kawen memang aku dah tak bagi pada teman-teman

tanda ingatan cuma msg sahaja pada teman-teman

dan uacapan hari raya sejak tahun lepas melalui FB

korang masih lagi menghantar kad raya menjadi pengganti diri

rindu plak pada zaman aku rajin melayangkan kad uacapan pada teman-teman

dan kiriman balas kad raya aku akan gantungkan di dinding

kalau aku rajin aku akan cari ranting mati

dan ranting tu aku akan spray dengan gold colour dan kad akan digantungkan pada

ranting tersebut

emmmmm nostalgia sungguh la

tapi kalau saper-saper sudi nak melanyangkan kad raya untuk aku

aku terima sahaja dengan hati yang terbuka tanda kegembiraan



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. eliss belum beraya awal lagi, harap terus laa mcm ni sampai sembilan bulan..hehehehe

    masih mengharap ada double line pd upt test :p

    ReplyDelete
  2. kty masih full lagi posanya .maybe nextweek kot baru tak posa..

    ada beli kad raya..tp malas lak nak nulis kenangkan nak kena beli setem..

    ReplyDelete
  3. ya baru tadi dapat kad raya....hhehehehe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi