Thursday 7 July 2011

Dapat Ice Cream Free


petang semalam dalam nak balik tu
ada orang belanja kami makan ice cream tu
tapi tak la sampai lepak di depan pintu opis untuk makan


sebab aku nak ambil umairah dari nursery
jadi makan jea la dalam kereta
sambil drive sambil makan ice cream


sampai kat traffic light
ada budak motor ketuk tingkap aku
sambil tunjuk tangan nak minta skit
aku memang terkejut beruk la


ialah sebab sebelum nie aku pernah terima email
pasal orang simbah acid
dia ketuk tingkat kita
bila kita turunkan tingkap
tyerus di simbahnya acid pada kita
takut kan beb


tapi citer nie macam sejuk macam tu jea kan
budak simbah acid naik motor tu dah kena tangkap ke belum erk
berhati-hati tau korang


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. siot je budak moto tue..hahahha..kalau aku pun cuak na..ko simbah plak ais krim kat dia..

    ReplyDelete
  2. zura - memang ku terkejut berul la..takut pun ada gak

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi