Sunday 17 April 2011

Reuni0n Mc'D #146

saper pernah kerja di restaurant fast f00d
tak kesah la maner-maner
aku selepas study
lepas b0san cari tapi masih lagi tak dapat
aku nekad minta jea la kerja di Mc'd
kebetulan ada Mc'd di the St0re
jadi m0h0n jea la
dapat la plak
jadi bermula la hidup aku bekerja sebagai bdk mc'd
mmg happening dan enj0y


selepas 9 tahun tak berjumpa
26hb lepas
berjumpa semula dengan rakan mc'd dahulu
berjumpa ssemula di dunia FB
besar sungguh pengaruh FB kan
dapat berjumpa semula rakan-rakan dahulu
dulu bujang
kini dah mengangkut angkatan tentera masing-masing hehehe


perjumpan kali pertama nie
diadakan di Halaman Kasih, Kuang
tempat perjumpaan nie memang bagus
ialah tempat nie sesuai untuk perjumpaan yang sudah bekeluarga
anak-anak berkeliaran memang tak risau sangat sebab
dalam kawasan berpagar
dan banyak mainan yang disediakan


ramai jugak yang hadir
cuma tak bekesempatan untuk bertegur sapa dan bertanya khabar
asyik berkepit dengan umairah dan mengejar si kecik tu
umar aku memang tak bawak
sebab dah malam kan
aku ajak adk aku j0in sekali perjumpaan nie
aku ajak sekali sebab nak temankan aku sekali hehehhehehe
gambar tak ikut turutan
main upl0ad jea



umairah dan pija bersama dengan hadiah kemenangan
dengan mewarna bawah 3 tahun
tapi yang warnakan gambarnya bukan
pija dan umairah pun
memula jea bdk 2 0rang nie mewarna
pastu b0san main jea sudahnya
jadi terpaksa la ibi-ibu kepada bdk 2 0rng tu habiskan tugasan yang anak-anak tak abiskan hahhahahahahha



pija mendapat tempat pertama



umairah mendapat tempat ke dua



bila teng0k gambar nie
rasa macam paha aku macam paha gajah jea
uwaaaaaaaa bila nak kurus nie



buat gaya berj0get la plak bdk kecik nie



ku bersama dengan intan
gambar nie umairah yang tangkap
0k kan



aksi umairah ketika mewarna



pija pun kusyuk jea time mewarna
tapi dalam minut-minut awal la



bersama dengan Nina



aku besama suami tersayang



bersama-sama adik tersayang
aku yang ajak d0rang nie
tapi dalam cabutan bertuah
aku dan sayang tak bertuah langsung
d0rang bertiga yang dapat
aku dan sayang makan angin jea huhuhuhuhu



dap sampai menjilat ch0c



time pendaftaran dapat gift dari AJK
bila duduk jea di meja
umairah dah sel0ngkar gift yang kami dapat
jadi time tu jugak la sibuk nak mewarna la
sibuk nak makan semua makanan yang ada dalam plastik tu la
tak bagi hari biru plak jadinya
jadi lantak la asalkan tak kacau 0rang sudah la



gambar kami lagi
jangan muak erk



hafiz dan lini
bdk 2n 0rang nie pun pernah bekerjaya dengan crew mc'd
jadi family mc'd gak kami nie hehehehhehe


bagus la perjumpaan nie
harap selalu diadakan perjumppan sebegigi lagi pada masa akan datang



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi