Saturday 6 March 2010

Hari Sabtu Sudah

selamat pagi semua
mesti ada yang tak kerja hari nie kan
aku jugak la yang kerja
bosan nak menunggu pukol 1pm
tapi 12.30 aku dah blah dulu
ehehehehhe lantak la kan :p


semalam dah ambil offer letter
ada yg tanya nape minta payslip kan...
biasanya comp yang minta payslip
nak tengok betul ker kita punya gaji seperti yang kita tulis pada resume
maknaernya takder tipu la kan
ada setengah compy yang aku pernah interview minta update buku bank plak
lagi la nak tengok betul tak gaji kita sama dalam payslip
sebab ada sesetengah orang nie minta kerja
akan tukar dalam payslip [buat payslip sendiri]
betul tak :p


tapi aku takder la nak tukar2 semua
memang betul apa yang ada dalam payslip dan dalam bank
cuma dalam bank tu makin surut jea
@pun baki tinggal RM15.00 hahahahhaha [ada saper2 nak donate kat saya]


aku akan start kerja di tempat baru bulan depan
date plak aku tengah pikir baper hb aku nak start kerja
sebab aku dapat gaji jea nak terus blah [jahat tak]
tapi company yang aku kerja skang nie lagi la jahat
malas nak citer ... kalau citer wat sakit hati jea..

aku suka dengan compy baru nie
sebab benefit yang staff akan dapat memang banyak
antaranya :
* medical card utk suami dan anak
* insurans premium untuk family sekali
* dentist [ssh compy nak bg untuk rawatan dentist kan]
* untuk mata [utk buat spec] bagus nie mata aku dah la rabun
* confirm ada bonus [nie aku plg suka]
* ada panel klinik
* cuti tahun 14 hari
* mc 22 [byk nie]

tu kot yang aku ingat jea
yang lain2 biasa la company lain pun ada gak :D
harap aku akan ok dengan comp baru nie
insyaAllah


hari nie ada mini gathering budak class 5A2
bestnya dah 15 tahun kami dah berkawan
skang nie kami akan buat gathering
mesti banyak cerita yang akan kami gosipkan



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

9 comments:

  1. tahniah ye Ena

    best juga cari pengalaman baru ni

    ReplyDelete
  2. bestnye na.. dpt keje baru. So arini bleh lah buat kenduri kn na.. ahahahh:)) jumpa ko nanti ek!

    ReplyDelete
  3. Tahniah ena on ur new job!

    ReplyDelete
  4. company apa...mari mari bagitauuuu

    ReplyDelete
  5. tak apa nanti banyak le dalam bank ya

    ReplyDelete
  6. tahniah... semoga mendapat cahaya yang baru di tempat kerja!!!!!!

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi