Wednesday 4 November 2009

1st Birthday Bash Umairah ~ The Moment

saat-saat yang di tunggu
biasa la kan mesti la potong kek
syukur sgt sbb kami tak beli kek pun
adk aku 3 org telah sponser kek utk umairah
dan kenalan mak dan ayah telah sponser 1 kek utk umairah jgk
wahhhh memang murah rezeki berday umairah nie



ader 4 perisa
kek ice cream perisa keladi
kek choc
kek pandan
kek bluberry
semuanya sedap menjilat sudu :p


amik gambo di luar rumah
rasa sayang plak tak amik jurufoto
sbb semua yg aku kenal dah ader terima tempahan utk kawen punya
jd no photografer la huhuhuhuhu
jd pakai ajer aper yg ader



nasib baik la mood umairah ok
sbb time marhaban umairah aku tido kan dulu
takut kalau tido tak cukup si kecik nie akan meragam ajer nnti



anak ibu
ingat sebelum nie nak pakai sedondon
nak pakai orange colour
tapi cuma aku ngan sayang ajer pki orange
umairah tak sempat aku nak tukarkan pakaian dia
jd pakai ajer la pink colour tu
padahal aku dah set dh time marhaban pakai pink
time potong kek pakai orange
tapi keadaan tak mengizinkan
nnti ajer la pakai baju baru tu



tak byk sgt la gambo potong kek
kena minta kat adk beradik yg lain nie
dlm camera aku nie ajer la yg ader



umairah nampak kek tu terus tertarik ngan icing atas kek tu
aku bg pegang skit
tapi amik ko
terus di tepeknya tapak tangan dia kat atas kek tu
huhuhuhuhu semua org gelak



family aku nie mmg mcm nie
pas potong kek ajer
siap sedia la buat perlindungan
memang akan di sapunya krim kek tu ke muka saper2 yg diorg nak tempek
aku ngan sayang la jd sasaran
hampeh jea
aku siap masukkan kepala dlm baju sayang lg
nak elak taknak kena krim
bila aku keluar ajer kepala
hah amik ko setepek krim kena muka aku
umairah plak kena secolek kat hidong ngan muka
pakaian se kecik nie jgn ckp la
abis kena krim



dengan muka ader krim
bdk2 lain sibuk tiup terompet
umairah pun nak tiup gak
tapi tak keluar bunyi pun
asyik la di sua kan pd aku
aper lg kena la tiup kan

saat-saat yg amat membahagiakan aku



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. meriah besday umairah..byk lak kek tu...rugi untie tak dpt dtg

    ReplyDelete
  2. k.atty - tak dtg tapi ingat..ok la tu k.atty..tau k.atty pun bz kan ngan kenduri kawen :D

    zura - thanks auntie zura

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi