Friday 7 August 2009

MaRi KiTa LiHaT ApEr Yg KeNa

aku smp opis td kol 12 lebih
mmg penat la
penat meyopingkan diri hehehhehe
masa nak menuju ke Shah Alam pg td
jam sekejap


rupa2nya ader xcident kat simpang 4
yg nak msk giant ngan TTDI S.Alam tu
keta ngan moror skuter
mmg teruk gak motor tu
keta aku tgk tak la teruk sgt
tak tau la aper jd ngan bdk yg bwk motor tu kan



tgk la jam teruk gak
start jam kat NSTP
jauh gak kan



dah smp kat area Padini nie
mmg susah gila nak cari parking
org ramai gila
aku smp kat sini dlm kol 10am


jd aku parking keta kat sebelah row jln Padini
pastu dh start ramai plak org parking kat sini
jauh skit la nak smp kat Padini nie
tapi semangat tu nak terjah tempat sales
ira follow jea aku eheh


bila dh msk dlm
lg la ramai org
aku rasa time nak memilih
mmg main amik2 jea
aku rasa kat bhg seluar slack ramai betul org
mmg tak dpt nak dekat kat bhg nie
ingat nak rembat la gak
utk pergi opis kan
dh tgk org mcm tu baik lupa kan ajer la


tak byk pun aku beli
tak lalu sgt aku nak berebut2 ngan org lain
aku takut H1N1 ajer
ialah org dh ramai mcm tu kan
jd cepat2 aku amik maner yg sempat n menarik
perhatian aku
pastu terus blah



nasib baik la org bhg casher
cepat lakukan tugas diorg
jd tak la tggu lama time nak bayar



aku rasa dlm 1 jam ajer kot aku kat dlm tu
bila keluar tu org makin ramai yg dtg
emmmm baik la aku blah cepat2
nnti tersekat plak bila nak kuarkan keta kan
parking double2 nie mmg selalu terjd bila parking dah takder kan


pastu aku terus gerak pergi ke TNB
sbb nak byr bill opis punya
jd aku keluar nie ader gak la keja kan
tak la keluar semata2 nak shopping ajer
hehehehhee


nnti aku tunjukkan aper yg sempat aku rembat
kat Padini Sales nie..




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. klau aku ade masa tue pun aku okey je na...xtoleh org dah,...

    ReplyDelete
  2. vavavava..nyopim seakan ek ko ena.menjeles zie nengok weh. sbb nyer, zie tgk kebankruptan..hahaha. kesian aku taw ^_^ hiksss


    :P

    ReplyDelete
  3. ahaahahah bestnyer dpt kuar jenjalan....

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi