Tuesday 11 August 2009

LuNcH Di OTWC

lunch hari nie aku luch ngan cik zura
nsb baik la minah nie sudi temankan
aku lunch sama2 td
klu tak terperap la aku kat opis lg
@pun maybe mkn tapau jea
minta ira belikan

jd kol 1pm (klu ikut jam aku la)
klu ikut jam zura aku lambat 5 minute hehehehhe
aku dah ader kat opis minah nie
dr jauh dah terpacak minah nie kat luar opis JASA dia

aper lg terus la kami menuju tempat
utk mkn kan
kami mkn kat OTWC
nie 1st time aku nak mkn utk luch hour punya
biasa mkn time brakfast ajer



hari nie aku pki shawl colour brown plak
mcm maner..ok tak :D



cik zura plak mmg cantik hari nie
pki baju blouse yg aku mmg berkenan
slim jea badan zura nie bila pki brown blouse nie (klu tak silap la colour blouse ko ra)





minuman yg smp dulu
aku ~ lime juice
zura ~ white coffe (cold)


zura tanya aku naper pilih lime juice
mcm tak kena jea nk minum pas dh mkn
aku ckp la lime juice jd pilihan aku
sbb bila kita mkn aper2 mknan
pastu rasa tekak cam kembang / loya
pas minum lime juice kurang skit rasa nak loya tu



pilihan kami utk luch td
adalah sama
asam laksa
mmg sedap gilaaaaaaaa
tak rugi la mkn
kuah dia mmg pekat
guna ikan sardin
tapi kan pas kami dh abis mkn
baru la perasan yg laksa kat OTWC nie
takder bawang, cili, daun kesum, bunga kantan....
klu laksa kita tu confirm ader kan bahan2 sampingan nie
tapi laksa kat OTWC kosong jea


tapi dlm kosong2 mmg abis
aku hirup kuah dia
sedap sgt la


aku rasa menu yg aku pernah mkn kat OTWC
semua tak pernah mengecewakan hati aku
semuanga sedap n ok...
zura nnti kita mkn menu yg lain plak erk :D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. Asam laksa yg sedap giler? Uh uhhh .. haku suka asam laksa.
    Eh jom join kempen kibar Jalur Gemilang. See you

    ReplyDelete
  2. leed suka otwc. lepak situ pun best jer :)

    ReplyDelete
  3. terase lg kuah asam laksa kat tekak aku nie...hehhe...

    ReplyDelete
  4. ooooo mkn x ajak...korang wat aku mengidam lak...hahaha kene testing nie...

    ReplyDelete
  5. dah lama tak pergi makan roti bakar....

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi