Friday 10 July 2009

MaKaN SaMpAi KeMbAnG TeKaK

nie citer semalam
aku ngan ira pergi klang
biasa la klu g klang
mesti la buat TT
dah selesai semua
tgk jam (jam aku dh retak seribu)
tapi still pki gak jam tu
kami singgah dulu pergi Jusco Bukit Raja



beli hadiah sekali kat sini
mmg 2 3 kali gak la aku turun naik Jusco tu
yg ira dah bising
kaki dh sakit
hehehhehehe biasa la tu
bila ikut k.ena nie bila bershopping
jgn menyesal lak erk
bila follow k.ena nie :p


dah puas hati bila dah dpt aper yg aku nak tu
baru la terdengar lagu keroncong perut aku nie
hehehheheh mmg lapar gila
ira dah muncung sedepa
sbb dia ckp dia dh gigil satu badan sbb lapar
sorry la ira
k.ena nie mmg mcm nie
selagi tak jumpa brg yg k.ena nak
mmg akan pusing gak sampai jumpa :D
sbb tu la hubby aku selalu bising



pusing punya pusing
kami decide mkn kat johny steamboat


ira plak mmg tak pernah mkn nie
tu yg aku ajak dtg tu
kami amik set utk 2 org punyer mkn



nie antara bahan2 utk dilemburkan dlm soup
bila tgk kat menu mcm sikit jea
nsb baik la aku tak tambah side order
klu tak saper yg nak mkn kan



time nak tggu soup nie betul2 panas
mak aiiii rasa lambat betul nak menggelegak
aku msk kan jea bahan2 yg aku rasa lambat skit masak
aku letak dulu ayam, sotong ngan udang
sedap gak soup dia
biasa soup dia tom yam kan
kli nie soup biasa jea tapi still sedap gak



hah panas gak soup nie
aper lg time to eat









Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi