Friday 17 July 2009

DuDuK KeTaM

tadaaaa nie la duduk ketam stail umairah
si kecik nie mesti duduk mcm nie
nampak comel ajer kan (perasan)
maka ku bgtau aku
yg umairah duduk nie
mmg ikut aku masa kecik2 dulu
exited bila dgr story kita time kecik2 dulu kan




kdg2 aku duduk kan kaki kedepan
pastu confirm umairah akan duduk ketam jugak



sayang ckp bagus la
sbb sng nak ajar umairah solat
sbb dah pandai duduk tahyat :D
ayat yg sejuk jea perut aku bila
sayang ckp mcm tu
AMIN
rajin2 solat tau nnti umairah


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. tuler Qis pun ske duk camtu.. kadang2 cam duk bersimpuh.. heehe

    ReplyDelete
  2. aku panggil sila katak..nape aku dtg ari 2 die xduduk cam 2 pun

    ReplyDelete
  3. klau anak buah aku dok cm tue pastue dia goyang2kan badan dia ke angguk3 kan kepala dia ke.....

    ReplyDelete
  4. yan - bdk2 mmg suka duk mcm nie kan

    shumie - maner nak ddk..si kecik tu baru jea nak ddk ko dah rembat dukung dia

    ain - geram tgk kan

    zura - oooo gaya hip hop tu :D

    ReplyDelete
  5. ade org panggil duk katak..
    ekekekkee

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi