Monday 22 June 2009

ULu YaM ~ PaRt 2

sementa yg lain bersuka ria still mandi lg
yg si kecik dua org nie
pas dh tukar baju semua
terus tertido
mmg kepenatan sggh la



gaya tido msg2
nampak mcm twins jea kan



tido pun saling mengadap
touching betul la
entah aper2 jea aku nie kan :p



p.chu encem tido pura2
suk aku amik gambo dia
tido ngan sike cik berdua nie
poyo tul la adk aku nie



korang tgk tu
wpun puting tu mcm nak tercabut kan
tapi jgn terpedaya
klu tarik puting tu
confirm akan terjaga
jd dinasihatkan bira ajer la
kedudukan puting tu mcm tu


sementara umairah tido
kami berdua jalan2 la sekeliling
naik jap jambatan gantung




nasir yg tangkap gambo nie
nsb baik la dpt sentuh ke dua2 tgn aku
bila peluk sayang
ialah perut sayang kan dah semakin besar
hehehehehe abis la kena tarik telinga
klu sayang baca entry nie nnti :p


nasir pun nak bergambo
ala2 posing pengantin la nie



time nie hakim dh berlari
snn nasir hogah2 kan jambatan tu
aper lg mmg kecut perut la si hakim nie
bila jambatan tu bergoyang kiri..kanan..
hehehehe kami gelakkan ajer hakim nie
jahat tul la adk aku nie
dia nie mmg kuat menyakat dlm family aku
grrrrrr




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. "nsb baik la dpt sentuh ke dua2 tgn aku
    bila peluk sayang
    ialah perut sayang kan dah semakin besar"

    ~ena.. hubby ain pun perut makin ke depan.. air panggil perut dia tilam air.. hikhikhik.

    habis laaa kalau dia tahu ain komen gini.. hahah

    ReplyDelete
  2. ain - hahahahah mmg kan..bila ckp perut dh besar tak gaku lg..nnti la tggu perut dia lg besar..bila peluk dia tgn dh tak smp time tu dah tak blh elak la kan..kena diet gak

    ReplyDelete
  3. xde sivik tol gaya si umairah ni tdo..nampak dek mak mertua, turun harga tau..

    ReplyDelete
  4. shumie - tang puting tu yg geram tu..takut muncung jea mulut dia nnti

    ReplyDelete
  5. waaa beshnyee dapat bersantai camni..huhu jeles2.

    ReplyDelete
  6. wah..sonok g mandi sungai.dah lama xg.last g time damia 9bln.

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi