Monday 4 May 2009

iKeA PaRt 2


t-shirt merah tu la aku beli dr leeds
ok kan size M
suker tgk umairah time nie
besar jea mata dia
dlm buaian nie


baby chair nie la yg buat aku
upsate sangat sbb tak dpt nak beli
sbb dah out og stock
geram jea
tgk umairah pun suker jea ngan chair tu
mcm sesuai jea kan huhuuhuh


nie antara bilik tido yg aku suker sgt
bila umairah dah ader bilik sendiri
mcm nak hias mcm kat ikea nie la
cantik sgt
geram pun ader gak


biasa la bila dah ader baby sendiri
kena ikut turn klu nak belek something
sayang pergi tgk barang
aku akan jaga umairah
bila aku plak nak tgk barang
sayang plak jaga umairah
klu dua2 tgk barang
mau umairah nie kena kindnap uwaaaaaaaaa
jd kalau korang gie shopping tu
jaga la ank korang baik2
dah hilang
menangis n menyesal pun dah tak guna
peringatan nie!!


nie plak aku mmg nak beli gate utk pintu
sng nak letak kat pintu dapur dan ke bilik air
tapi kan harga mak oiii RM200+++
dulu ayah aku buat sendiri jea
baik minta ayah buatkan
beli kayu pastu ketuk2
chewahhh bunyi mcm senang jea kan
nnti bila dah siap aku show kan kat sini :D
@pun korang tau maner yg murah lagi





Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi