Thursday 22 January 2009

PoS ExPrEss

ptg smlm aku dpt bungkusan..mmg bungkusan nie aku ternanti2..aku beli tudung ekin secara online dr DIERA..mmg dh lama aku cari yg bhg atas (bhg keras) colour silver) finally dpt gak..cari kat kedai tudung, takder..cari kat shopping complex, takder..cari kat PKNS, takder..finally aku dpt kat blog diera plak..tanpa melengah2 aku order dr diera ari isnin yg lepas..dan baru smlm aku terima bungkusan nie..thanks diera..klu ada colour yg cantik2 lg ena akan beli online lg dr diera erk..

ingat nak pki tudung nie hari nie tapi tak jd sbb aku nak pki tudung yg sayang belikan utk aku dulu..

klu saper2 yg berminat blh la tgk kat link aku utk tgk tudung ekin yg cantik2 nie..emmmm diera siap promote lg blog ko dlm blog ena nie :D


bungkusan yg aku terima


bungkusan dr Diera


tadaaaa tudung ekin dh nampak


colour yg mmg aku tgh cari2


nie tudung yg sayang belikan..poyo jea aku posing mcm nie..rasa cam aku nie tembam sgt la..apa rahsia utk bg muka pun jd slim???


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. makan chewing gam kot.
    hihi.

    nth la,
    as pon tembam gk.
    tpi ena xper gebu jerk.
    :)

    ReplyDelete
  2. Wah bergaya sakan....nk smbut raya cine ke....hehehe

    ReplyDelete
  3. chik star - yea ke..tapi tak suka plak mkn chewing gam sbb ak suka rasa getah hehehehe

    yea ker gebu, nampak berkarat jea muka..cam buah pera jea kan

    zura - blh gak tu..company ngan tauke cina kan, jd sambut sekali la hehehehe

    ReplyDelete
  4. bila pakai tudung gini, yang tembam sikit2 pun jadi tembam banyak.... Heheh .. Yang tembam banyak, apatah lagi...

    ReplyDelete
  5. heheheh dah pakai belum tudung sy tuh? jgn lupa kngsi gambar ye.. :D

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi