Saturday 31 January 2009

DaPaT AwArD

aku dpt award nie dari cik mar..baru ajer aku berkenalan ngan mar dh dpt award dr dia..thanks mar :D

nak dpt award nie pun kena ada syarat tau..jd sblm apa2 aku kena la jwb setiap syarat yg aku perlu buat..tapi takper sbb award nie mmg cute..

syaratnya :

  1. Pastikan award nie di tampal kawasan rumah anda..tidak kira la di atas, bawah, kiri @pun kanan, asalkan di tampal :D
  2. Berikan 5 sebab kenapa anda mengikuti blog nie..lebih kurang naper anda jatuh cinta pd blog nie..chewah..:D
  3. Pastikan saya tau anda dh menjwbnya :D

ok nie adalah jawapan utk di atas :

~1~ Dah tampal pun..kat sebelah kanan korang


~2~ 5 erk :O

  • sbb suasana yg berbeza, mar ddk kat UK jd setiap apa yg dia tulis mmg lain
  • gambar2 yg mar snap n letak kat blog dia mmg cantik..pemandangan sekeliling dia mmg subhanallah..bila tgk berangan la aku la yg kat situ huhuhu :p
  • suka tgk blog mar sbb ada benda2 yg cute n comey mcm tuan dia gak
  • terus terpikat kat blog nie sbb muka mar mcm muka JANG NARA..aku mmg suka bangat kat JANG NARA nie..comey sgt..mar pun comey gak
  • rajin..wpun kat negara org tapi still kekalkan adat ketimuran..suka update blog
  • banyak info yg aku dpt bila baca blog mar nie
  • ops terlebih sudah :p

~3~ Jd mar ena dh pun menjawab semua syarat yg diberikan..

hah nie la award dr Cik Mar tu :D




thanks mar :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. thanks kak sudi terima award yg tak seberapa dari mar.. terharu mar..

    alahai kak, JANG NARA tue jauh lebih cantik n comey kak dr mar.. huhuhuhu... anyway, thanks yer kak..

    keep in touch!!!

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi