Sunday 28 December 2008

NeW StRoLLeR

memandangkan berat badan umairah dh semangat, aku pun dh tak larat nak dukung umairah..nnti perut aku confirm akan sakit pas dukung umairah..sayang pun klu dukung umairah sekejap ajer..jd kami keputusan utk beli stroller umairah..nnti kesian umairah kat hosp ialah dr satu tangan ke satu tgn nnti sakit plak ketiak dia..

jd sblm pg hosp td aku sggh kat bandar baru sg.buloh tuk beli stoller..sbb lama sgt kami berdua memilih, umairah dah kuarkan suara volksagennyer (suara sblm dia menangis), mmg lawak suara dia sblm nak nangis..jd kami terus beli ajer tak smp nak pilih2 sgt..


aku pilih stoller jenis DEAR, yg bahagian pemegangnyer blh berubah ke dpn n kebelakang..aku rasa nie yg ptg bila stoller..klu beli stoller yg pemegangnye kat belakang bby ssh plak kita nak pantau keadaan ank kita kan..tak kesah la mahal skit asalkan ank kita selesa berada dlm dia..colour plak gabungan colour fav aku ngan sayang..apa lg kan klu bkn merah n biru..cantik la :D

pas nie nak ke maner2 blh terus letak umairah dlm stroller. lg2 nak pg shopping..dh lama tak shopping nie..


best tak umairah tido dlm tu



best la tu, nyenyak tido


kembang la tu lubang idung umairah


ngan auntie shumie


hah shumie apa ko buat kat umairah tu


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi