Sunday 28 December 2008

LaWaT MaK NgAh

ari mggu hosp sg.buloh time melawat dia lama skit..dr kol 12 thg hari sampai la kol 7.30 ptg..lama la skit adk aku lepaskan rindu kat fiza..pas aku blk dr sijangkang nie , aku mmg tiap2 hari dtg melawat tgk adk aku nie..nak bg semangat kat dia..

klu ari mggu aku akan pg lewat skit sbb umairah tido lama skit. jd kena tggu dia bangun baru la kami pg maner2..klu tak ckp tido mmg akan meragam la umairah..nie yg aku tak nak hadapi..umairah klu dh dpt menangis mmg aku jd kelam kabut dibuatnyer..

pas zohor baru la kami pg hosp..ada berita gembira, adk aku disahkan tdk menghadapi Hepatatis C..mmg risau bila doc ckp adk aku kemungkinan menghidapat penyakit nie..tapi pas di uji ngan teliti darah adk aku ngan darah suami dia. adk aku kini bebas dr penyakit tu..risau semua family aku time doc ckp adk aku ada penyakit nie..sbb pas aku baca simpton2 penyakit nie mmg serious klu penyakit nie bila dh tak dpt diselamatkan..tapi finally Alhamdulillah, adk aku tak ada penyakit nie..

shumie n mak dia dtg melawat adk aku..mmg borak panjang la aku ngan dia ialah dh lama gak aku tak jumpa dia..last jumpa time umairah lahir, bln oct la kami last jumpa..kulit muka mak shumie makin cantik plak..putih kemerah2an..bila tanyer, RAHSIA chewahhhh m.cik pun pandai berahsia plak skang nie..

fiza mandi kat hosp..mak aku mandikan fiza kat blk mandi kat hosp..sbb klu bila dh smp kat umah confirm dh kol 7pm..nak lap bdn fiza nnti confirm fiza akan menangis, sbb fiza nie tak thn sejuk..klu tak mandikan sama mcm umairah klu tak mandia, mlm mesti tak tido akan merangam la diorg nnti..jd fiza bersiap la semuanyer kat hosp..

insyaAllah mgk adk aku dibenarkan kuar mggu dpn..aku harap adk aku nie cpt kuar mggu dpn sblm aku start keja kan..sbb 5hb semua takder kat umah..jd kesian plak kat mak aku nak jenguk adk aku kat hosp..


fiza mandi kat hosp


pakai bedak dulu fiza erk


ok kita pakai barut dulu..nnti takder la kena kembung


one family..apis, lini n fiza


ank bapak



aku ngan shumie - bestfriend


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi