Saturday 27 December 2008

1st DaLaM BuAiAn

1st day aku kat sijangkang, umairah dh tido dlm buaian..mak mertua aku kesian kat aku sbb aku dodoikan umairah kat atas tgn aku..mak mertua aku amik umairah dr aku terus letak dlm buaian..kat umah mak mertua aku mmg stand by ajer buaian sbb ada sepupu umairah yg kecik2 lg kan..

bila msk dlm buian ajer terus umairah terlelap..alahai senang nyer..mmg tak teringat pun nak sumbatkan umairah dlm buaian..lama la jgk tido..

skang nie pas minum susu mesti dodoikan umairah dlm buaian..time mlm ajer babah dia akan angkat umairah msk blk utk tido sama ngan kami..



nyenyak umairah tido dlm buaian



tido tau sayang


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi