Thursday 23 October 2008

TuNggU MaSa

smlm ingatkan dh bersalin tapi kena blk umah dulu sbb bukaan bawah baru 1cm.. tapi darah mmg byk kuar la..

rasa risau pun ada..time nurse check bukaan kat bawah tu, time nurse msk kan jari dia kat bawah tu sakit mmg tak ingat la..rasa mcm nak tendang ajer..pastu doc plak check..yg doc nie check plak lg la berganda sakit dia..doc seluk kat bawah pastu doc pusing2kan jari dia..doc ckp nak besarkan saluran keluar baby..time nie aku rasa bkn nak tendang ajer tapi nak ajer aku lempang doc nie, tapi aku sabar ajer la..

mlm td aku mmg tak dpt tido sgt ialah sakit pinggang aku..

jd ari nie aku harap baby aku nie cpt2 la keluar..aku dh tak larat sgt dh skang nie..

korang doakan aku cepat bersalin erk..tanda dh ada cuma baby aku tak jumpa lg jalan kuar..


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. dah nak bersalin ke. cepat nya masa selalu...
    insyallah semua nya berjalan dengan lancar ya....

    ReplyDelete
  2. doakan ina selamat bersalin erk cikdinz

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi