Friday 10 October 2008

JuMpA SaT

time lunch td smp la aku jumpa ngan zura..beli lunch sama2..kami jumpa pun sbb zura nak amik scarf halle dr aku..termasuk nie dh 5 scarf dia beli dr aku..adk beradik dia ckp selesa la pki scarf halle nie..btl kan selesa bila kita pakai scarf tu..dh ckp dh sblm nie..

lg plak aku mmg dh byk jual scarf nie kat org..ialah saper2 yg ada prob sakit kepala ker, rambut gugur ker, kelemumur ker, mmg elok la pki scarf nie..ada 2 colour, colour hitam n brown..selalu org amik black colour..


family aku n family mak mertua n family adk ipar aku semuanyer pakai..ialah kena la introduce kat family sendiri dulu kan..harga pun murah nak dibandingkan dgn kelebihan yg kita dpt dr scarft tu..


klu korang tgk website hallecare, korang mesti dpt tgk aku jd model utk scarf halle..malu la plak hehehehe jd model kan..


mggu nie aku mmg bz sbb ari mggu nie kami ada buka booth kat PICC, Putrajaya..mmg pnt la..aku yg dlm tggu hari pun terpaksa kena kerah tenaga sbb tak ckp org..smlm baru sorang staff kat opis aku nie resign sbb dia dpt tawaran sambung study..tak blh nak thn2 la..


harap aku dpt join sekali kat PICC nie, ialah kesian kat bdk2 opis aku yg lain..


mmg selesa tau pki scarf nie..rasa mcm tak pki ajer anak tudung nie..
pastu tak berbau pd kepala kita n scarft tu pun tak berbau klu kita tak basuh
selama 3 bln kita pakai..
jgn gelak plak, korang cuba dulu baru tau.


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi