Tuesday 14 October 2008

Exhibition At PICC

hari ahad yg lepas, opis aku buat exbition kat PICC, Putrajaya. jd last week aku n staff yg lain mmg bz gila..mmg asyik blk lewat ajer la..kena marah ngan mak aku mmg tak ingat la..hubby aku cuma nasihatkan supaya jg diri n kandungan aku nie..


klu ikut last exhibition bln september mmg meletup la booth kami..booth yg mendpt sambutan yg gila2..rugi saper yg tak beli korset kami..ialah brg baik mesti lah dpt sambutan kan..

bos aku invite lg staff dr Thailand..staff dr Thailand nie mmg cun2 la..aku amik gambo pun tak la byk sgt sbb aku bz uruskan counter..kelakar pun ada sbb kami communicate mcm ayam n itik..staff dr Thai tak pandai sgt ckp dlm English jd kami communicate guna verbal ajer..tapi diorg nie lembut tau bila ckp..harap ank aku dlm kandungan nie cantik la heheheheh

memandangkan aku selalu blk lewat jd ari ahad tu hubby aku hantar n amik aku dr PICC, sayang takut nnti aku blk lewat lg..sayang betul la sayang nie kat aku..mmmhuahhhhhhhhh













Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi