Saturday 3 May 2008

Mengular

smlm sblm anto barang ke HQ, aku n ilia pg dulu The Curve sbb aku nak mkn sgt Donut Big Apple..sejak dah dapat rasa donut nie mmg aku dah mula gian jer nak mkn donut nie..tak mcm aku mkn dunkin donut, biasa2 ajer..apa la yg diorg letak dlm donut big apple nie..tapi yg pasti mmg sedap wooooooo..smp kat restaurant nie nasib baik la org tak ramai sgt mcm kat The Gardens Mid Valley panjang sgt orgnyer..nak beratur pun tak lalu..kat The Curve nie tak ramai sgt org pun..dtg terus blh pilih..aku plg suka donut yg atas nyer ada choc ngan dlm dia pun ada choc (lupa la nama donut nie)..

aku beli 6 (rm9.50), mkn 1 ajer selebihnyer bwk balik umah..sayang bila tgk kat atas meja ada kotak Big Apple nie cuma geleng ajer kepala ialah baru ajer ari khamis mkn than ari nie (ari jumaat) mkn lg..ayat biasa la BABY DLM PERUT NAK MKN heheheheheheh

pas dah pg The curve aku n ilia lepak utk lunch kat Kenny Rogers..aku tak abis pun ayam BBQ tu sbb cpt muak plak aku mkn..aku tgk ilia abis ajer ayam yg dia mkn..kuat mkn gak budak nie, tgk ajer bdn kecik, tapi selera tggi gak.

pastu kami pg bank plak sbb nak bank in duit gaji kan..tak bank in cheque nnti tak berduit plak aku nnti..pastu baru la kami pg ke HQ utk anto stock..jam plak kat Federal Hiway..nsb baik bkn aku yg drive, klu tak mesti dah bengkak kaki aku..sejak pregnant nie aku tak suka sgt drive keta (tapi terpaksa gak sbb nak pg keja kan)..

kol 4pm baru la kami msk opis smula..buat keja skit dah kol 5pm, jd keja aku ari nie mmg kat luar ajer, kat opis dlm 1 jam ajer..hahahahaha syorkkkk arrrr

mlm aku n sayang tak mkn heavy food pun..sayang mmg mcm tu, bila aku tak mkn sayang pun taknak mkn..dia ckp nak teman kan aku..tapi kami mkn donut Big Apple ajer la..tapi kenyang gakkk..

yahooooo tgk lepak tgk tv, aku dpt msg dr Sobri, dia ckp dia dah tempah burung merpati..dia minta sayang yg tlg sembelih..sayang dah mula gabra ialah dia dah lama tak sembelih binatang nie..aku diam ajer, tgk muka sayang dah berkerut2 ialah kena sembelih kan..yeayyyy dpt jgk mkn daging burung merpati..ingat kan tak dpt la.

ari nie blh la pg umah mak utk mkn burung merpati jap..sabar tau baby (sambil usap2 perut) ptg nie kita dpt mkn daging merpati..happy sgt


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. fuhh,
    seb bek jupe gak merpati tu,
    lepas gak hajat ena ngn baby,
    adoi..
    parah erk time peknen ni,
    skunk ena muntah2 lg ke??
    sabar la eyh..
    tek k..

    ReplyDelete
  2. tu la sib baik dpt mkn, klu tak dpt kena cari gak..skang nie dah kurang skit muntah tak mcm 1 n 2nd month..mmg teruk

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi