Wednesday 9 January 2008

ReCaP

5hb & 6hb (SaBtU & AhAd)

mggu lepas aku balik kg..bln lepas sekali ajer kami balik kg tu pun time raya haji yg lepas..cian kat sayang, dia pun mesti la rindu kat family dia gak kan..aku tak kesah lg bila2 masa blh balik sbb dekat ajer ahaks


kami ada belikan hadiah utk mak mertua aku tu sbb 1hb tu berday mak mertua aku..ala aku lupa plak nak snap gambo tu sblm bg kat mak mertua aku tu..takkan la nak minta semula semata2 nak amik gambo kan..mak mertua aku suka bila dpt hadiah tu..kami bg sekali beg telekung..tapi beg telekung tu kami belikan utk kak ros, kak mar n mak mertua aku..tapi aku belikan sekali utk mak aku jgk tau..beg telekung nie senang nak bwk pg maner2..sbb kecik n cute
AhAd

ari ahadnyer aku n sayang pg jusco kat klang..jusco nie baru ajer buka bln NOV 2007..kiranyer baru lg la kan..tapi jusco nie tak sama ngan jusco2 tmp lain sbb luxury sgt..maksud aku bkn jusco tu yg luxury tapi shop2 yg ada kat jusco tu..klu kat jusco tmp lain kita blh shopping kat maner2 shop sbb tak rasa luxury sgt..sbb blh dibahagikan utk golongan kaya, pertengahan n biasa2..jd kita tak kekok utk shopping..tapi jusco kat klang nie shop dia wat kita yg golongan biasa2 segan nak msk sbb kita tahu tahap kita kat maner kan..tak pandai la marketing diorg nie..kat sini kami tak beli apa2 pun..tujuan dtg pun bkn nak beli apa2 pun sajer nak tgk jusco baru nie ajer..

pastu kami pg kamdar kat bandar klang..tujuan nak pg sana sbb nak cari baju melayu utk sayang..kawen adk aku nnti kami nak pki sedondon..time pg mydin ari tu semua dah ada kecuali sayang ajer takder sbb size problem..kat kamdar ada size sayang cuma sayang tak berkenan plak sbb ada jalur2 kat kain baju melayu tu..sayang nak plain ajer..pastu kami pg plak pasar jawa (dlm bangunan tau bkn mcm kat pasar mlm tu)..baru aku tau jawa pun ada pasar diorg sendiri..kat pasar nie mcm2 ada..dah jumpa yg sayang berkenan tapi problem kat seluar plak..smp kat paha seluar tu dah tak blh naik lg..tak muat daaaaaa

sayang tak suka sbb ada jalur2 kat baju melayu tu

mcm ada yg tak kena jea kan - nsb baik tak jd beli


sayang dlm fitting room, aku amik gambo sendiri :D


alahai nak cari kat maner lg sayang..sayang ckp klu ada masa pg PKNS Shah Alam plak..cuba cari kat sana plak..ok sayang..harap jumpa la..letih gak nak cari..nak tempah mcm tak sempat sbb nak pki awal kan..


7hb (IsNiN)

pg aku kat umah ajer..mmg bosan tahap gaban aku kat umah..pas sayang dah pg keja, nak sambung tido mcm tak blh nak tido semula..jd aku layan tgk DVD korea "coffee price"..best gila tgk citer nie..tapi tak dpt tgk smp abis sbb aku ada interview kol 5pm kat Shah Alam..

aku interview kat Ayam Brand utk 2nd interview..kali nie ngan chinese plak..kali nie ok la takder lg soalan cepu emas..ari isnin minggu depan baru aku dpt jawapan sama ada di terima kerja @pun tdk..harap dpt la..aku suka kat sini tak tau naper dr 1st interview aku dah mmg suka klu dpt keja kat sini..harap dapat la


MaLaM

aku n sayang balik umah mak aku jap..sayang jd saksi utk adk aku lini utk kawen..dlm borang nikah kan ada 2 saksi utk borang..sayang n abg atan jd saksi..time aku dulu abg atan n p.cik awe yg jd saksi..tunang adk aku dtg dia pki seluar jeans n t-shirt n cap..apa lg mmg kena tegur ngan maa..ialah nak jumpa pak imam tapi pakai pakaian tak sesuai..apa lg minta pinjam la baju cham (cousin aku yg tggl ngan family aku) nasib baik la muat..ayah aku plak bg songkok..songkok tu aku belikan utk ayah aku raya lepas tapi ayah aku tak blh pakai sbb besar skit..dapat la apis nie ngan free..dah tak payah beli songkok lg..nasib baik dpt bakal bapak mertua baik hati..



adk aku yg bakal jd isteri org bln february nie



berdebar depan imam


sayang jd saksi

abg atan yg malu bila aku nak amik gambo dia


apis, lini n tok imam - gud luck


8hb (SeLaSa)

bosan aku kat umah aku pg umah mak..nak guna internet pun tak blh..tak tau naper..aku bawak balik apricot ngan kismis (yg nie mak mertua aku, setiap satu ada dlm satu kotak-mmg banyak)..mak minta aku sabar n cari keja slow2, mesti ada keja utk aku gak..cuba lambat n cepat ajer..jd tgh smlm aku mkn kat umah mak..hehehhe malas nak msk tu yg aku cabut kat umah mak..mkn free
aku pack kismis n apricot dlm plastik n letak kat kedai mak..dapat gak duit saku..kol 4 lebih aku balik umah..bkn nak msk ker tapi bantai tido..tetiba rasa ngantuk sgt..kol 7pm baru aku terjg, tgk jam rasa pelik sbb sayang tak balik lg..aku call sayang, n sayang ckp dia blk lambat skit sbb jumpa member dia jap..

pas solat, aku sambung semula tgk dvd korea..finally baru abis aku tgk citer tu..aku asyik tersenyum ajer tgk citer nie..best woooo drama nie, korang pun tgk la citer nie..pasti tak rugi punyer


mlm td baru internet broadband blh pakai..tu pun pas call customer services..tu yg ari nie aku dah blh tgk internet kat umah hahahahha..jd aku dah blh tgk kat umah tak payah nak pg CC lagi..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. ju tak sempat la nak layan drama korea. nak gi movie ponnnn ju dah penat. kalau boley terbang.. ju nak terbang je. =]

    nanti la.. kena tunggu bulan puasa. ju cuti sebulan. boley layan dvd bebanyak ! =D

    agak2 dpt tak keje kat ayam brand tu ? good luck !

    ReplyDelete
  2. bln posa kedai tak buka ker?

    klu ikut rasa gerak hati mcm dpt tapi tak tau la kan..harap dpt sgt la kat situ..dah mls nak pg interview ngan cari keja

    ReplyDelete
  3. tak sanggupla tgk drama panjang2 ni, tak bleh buat keje kang.

    ReplyDelete
  4. ena kan penganggur terhormat skang nie jd byk masa kat umah..blh la layannnnnnnnnn

    ReplyDelete
  5. rindu nye nk baca updated blog ena :-)
    n'way kat pkns shah alam mmg byk choice baju melayu

    ReplyDelete
  6. yun - tu la mmg nak ke sana cuma time ajer tak der nak g sana..harap ada lah size tuk suami tersayang tu :D

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi