Saturday 22 December 2007

SuRpRiSe SggH

dlm perjalanan aku blk ke rumah smlm, sayang call tanyer aku akan sggh maner2 ker??
aku ckp takder la mmg akan terus akan balik umah..sayang ckp cpt2 smp umah sbb ada surprise dpn pintu menanti aku..jd aku mmg tak sabar la nak smp umahkan..ialah nak apa yg surprise sgt dr sayang..

bila aku smp ajer dpn pintu..terus aku jerit nama sayang...SAYANGGGGGGGGGGGGGGGG







surprise utk aku adalah anak kucing..mmg seblm nie ibu kucing nie (yime tu dlm pregnan) selalu dtg umah aku sbb aku n sayang rajin bg mkn klu ada kucing dtg umah kami..ari rabu ibu kucing nie dtg perut dia dah kempis..aku sipa tanyer kat ibu kucing tu..kat maner la ko letak anak2 ko kan..jg anak ko baik2 tau jgn letak sepah2 tau..


alih2 smlm ibu kucing nie tgh landing kat atas lap kaki umah kami..mmg terkejut tgk..tapi bila tgk anak2 kucing nie rasa gembira plak..baru 2 ari nie..mcm ada merah2 skit kat anak kucing nie..ada 4 ekor..ada colour putih, kelabu n perang..aku amik kotak n letak surat khabar dlm kotak tu n letak skit kain..pastu aku angkat satu2 anak kucing nie letak dlm kotak tu..ibu kucing lompat sendiri msk dlm kotak..cute sgt la anak2 kucing nie..


******************************************************



mlm ingat nak ajak sayang pg tesco, aku nak beli rak kecik..kat sana price dia murah skit..aku nak susun barang dlm bilik keja aku nie..tapi tak dpt pg sbb aku cian kat sayang sbb kepala dia pening..dia ckp ok ajer tapi aku yg berkeras yg taknak pg sbb biar la sayang rest ajer mlm nie..


ingat nak buat spegeti ladna tapi tak ckp bhn plak..jd aku buat nasi goreng ajer..letak baby carot n sotong..tapi pedas skit sbb aku letak cili api..pastu grg kentang n nugget..utk pencuci mulut plak aku letak buah kiwi..kat atas nasi grg aku letak telor grg mata kerbau..cuma aku ajer yg tak abis tak larat nak abiskan sbb aku letak byk..sayang mmg habis la mkn..tak sangka sayang akan abiskan nasi grg dia sbb aku letak mmg byk!!


our dinner


our bfast - sandwish telor n hotdog


*********************************************************


ari isnin yg lepas (lupa nak update kat blog aku nie) sblm pg interview aku pg pos express dulu kat section 1 Shah Alam..aku nak amik pos laju utk aku..sepatutnyer bungkusan nie hanto kat umah aku ari sabtu lepas lg tapi kat umah aku takder org tu yg kena ambik kat pejabat pos sendiri..senang la nak cari pos nie sbb ada direction kat belakang kad nie..


bungkusan nie dr AS (STARSTAR), aku beli selimut dr dia, harga pun murah ajer RM28.00 jea..mmg cantik la selimut nie..sayang plak nak guna..bila tgk selimut nie teringat time kecik2 dulu sbb mak aku pun buat selimut jenis nie gak (cantum2 dr perca kain)..selimut dr as nie selimut cartoon..aku simpan utk baby aku nnti la..hehehehe klu ada la (korang doa2kan supaya kami dpt baby tau)


nie la selimut nyer tadaaaaaaaaaaaa


bungkusan dr as sblm dibuka

cartoon bear

peace from me :D


thanks AS klu ada stok baru bgtau ena tau :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

13 comments:

  1. eeee comey2 arrrr anak2 kucing tuhh... so ena bela la eh??
    blanket tu mmg wat teringat time kecik2 dulu.. hihihi..

    ReplyDelete
  2. Comelnya anak kucing dia :D

    Oh oh!
    Mudah-mudahan cepat-cepat dapat baby..
    Aminn :)

    Salam aidil adha!

    ReplyDelete
  3. ej - tak tau lg nak bela @pun tdk..kami takder kat umah jd kesian plak klu takder org nak bg mkn @pun tlg tgk2kan..so skang nie bby kucing tu dlm kotak ajer la..nnti kami decide wther nak jg or not

    akirasuri - comey erk, insyaAllah tapi kan emmm takder rezeki la bln nie baru dtg ehem ehem ehem huhuhu

    ReplyDelete
  4. hoho,ena dpt baby,
    yeay ! ena dpt baby !
    4kembar 4 lak tu, tahniah2 !
    heheh :p

    ReplyDelete
  5. alah... tomeinyer anak kucen tu, tapi mak su geli kat kucen ler..tgk dari jauh aje ler

    ReplyDelete
  6. eh aku pon dapat baby gak tu.. tp 3 je.. hikhik

    ReplyDelete
  7. bestnya dia dpt pets baru. murah rezeki insyaallah.
    blanket tu mcm utk baby je. ada makna ke?

    ReplyDelete
  8. nano - sekali dpt 4 daaa

    mak su - naper gelinyer mak su..ena suka sgt kat kucing :D

    lindosh - ank kucing gak ker

    yun - takder makne pun..

    ReplyDelete
  9. Semoga urusan dan kehendaknya diperkenankan dan dipermudahkan..

    Amin...

    Nanti wat kenduri cukur jambul jgn lupa ajak.

    ReplyDelete
  10. Kak lady ni memang suka pada anak kucing...geram...rasa nak peluk2 cium2...tapi cik abang kak lady tu geli ngan anak kucing...jadi tak dptlah kak lady nak memelihara apa jenis binatang berbulu pun...

    ReplyDelete
  11. jgn selalu main kucing...nanti bulu kucing masuk lubang hidung :D

    ReplyDelete
  12. orang kata kalu bela kucing, rejki kita bertambah....

    menarik gak nasi goreng tu sbb hiasan dia mcm kat hotel...hehehee...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi