Thursday 6 December 2007

JLn - JLn CaRi MaKaN

mlm td aku ngan sayang beli barang dapur..tak jauh pun cuma beli kat econsave..beli kat sini mmg best beli pnh troli pun still dlm RM100 lebih ajer..klu kat supermarket lain confirm dah 300 lebih..mmg byk gak kami beli cuma brg basah ajer tak dpt beli sbb ramai sgt la org beli..takper brg basah aku beli kat pasar Paya Jaras ajer (mlm nie ada la)..murah pun murah, nak2 pg la dlm kol 10pm confirm akan jual murah ajer sbb dah nak tutup kan



brg dapur kami utk bln nie


sayang malu time aku amik gambo dia - sbb tu dia taknak pandang camera


minah nie klu bergambo laju ajer - takder malu pun


dah kami keluar mlm td jd sayang ajak mkn kat luar ajer sbb nak msk kat umah pun mcm dah lewat ajer..kami mkn kat Tree Steak House..aku suka mkn kat sini klu nak mkn western sbb mmg sedap..lg 1 kat Big Plate..sayang nak mkn nasi jd dia pilih nasi grg cina..aku plak pilih lamb steak..mmg sedap..sambil tggu mknan kami siap aku bantai dulu soup dia..soup kat restaurant nie lain dr yg lain..sedap pastu pekat kalah pizza hut tau..

kita tgk menu dulu

cpt ajer price naik..baru bln lepas aku dtg mkn kat sini..bln nie dah naik..huhuhu

aku suka lampu nie - dr bubu nie tau


mknan kami - sggh tergoda

gambo candid - sayang lapo erk

dera sayang ambik gambo aku hahahaha

kami minum air ini - barli (sesuai saper2 yg pns dlm)



*************************BENTO***********************


pg nie rajin plak..byk tul aku msk..aku grg kentang, rebus sosej, rebus telor, msk red bean..


aku suka wat sandwish telor mayo..mmg fav aku..mkn nie pun aku dah leh kenyang takyah mkn lunch nnti..tapi sayang confirm kena mkn gak..maner ckp bg dia..hahahha mmg kena cubit blk nnti..btl kan sayang :D

my bento tadaaaaaaaaaaaaa.....

baked bean - aku hias ngan sosej bentuk bunga


kentang grg & sosej chese

roti


bento utk sayang


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

14 comments:

  1. wahhhhh.. jln2 carik mkn ehh.. hihihi.. ena mkn lamb ehh.. ej x lalu arr lamb.. dh pernah paksa diri utk mkn tapi mmg x boleh.. huhuu..

    ehh sgt murah arr steak2 kt situ.. kat mana tu ena?? sg. buloh eh??

    cute arr bento2 tuh... :D

    ReplyDelete
  2. umphh... berat2nya makanan u all..
    anyway.. ur bento makin lawa. keep it up

    ReplyDelete
  3. ej - ena mkn ajer apa2 pun cuma tekak tak blh terima ikan sg..tu ajer..kat paya jaras tpi still dln area sg.buloh la..mmg sedap tau mknan kat sini..harga pun berpatutan ngan area kat sini..

    jue - sbb berat nadan kami pun berat2 gak hahahahah
    thanks :D

    ReplyDelete
  4. bestnya!

    bila nka buat makan makan kat umah???

    :D

    ReplyDelete
  5. enaaa..
    kite take turn demam rupanyaaa...aduhhhh jangkittt ka ni? hahahah...faizah n hubby plak demam minggu nih...adoiiiiiiii....aarghhh!! sib baik ade 650 hihihi....telan jgn tak telan kann.....

    ReplyDelete
  6. wah sonoknya makan2, kat sini asik hujan, so sejuk2 ni asik ingt nk makan jek, aah betul ckp jue, bento ena dh makin cantik,kreatif betul eks

    ReplyDelete
  7. mak su pun suka supping kat econsave

    ReplyDelete
  8. first time jumpe blog ni tak sedar dari mana.. nway nice reading your daily craps.. keep on writing ya.. :)

    ReplyDelete
  9. 13may - dtg jea klu nak mkn free, klu tak malu la hahahahaha

    faizah - cian nyer demam jgk ker..MC la lama2 cam ena..

    fizz - fizz kat kuantan kan? banjir tak kat sana?

    mak su - sama2 la kita suppinh kat econsave..murah pun murah kan mak su

    eiyra - thanks singgah blog ena nie :D

    ReplyDelete
  10. Uih, memang best ek kat situ. Tapi jauh la dari sini, tak larat nak drive. :)

    Oh... demam dah OK ker?

    ReplyDelete
  11. wan - sudah baik pun ti yg xcited nak buka blog..rindu tak tgk blog nie :D

    ReplyDelete
  12. eiyra - ena dah msk blog eiyra tapi camner nak tgglkan komen? cam tak blh ajer..

    ReplyDelete
  13. hehe.. comment dah di disable sbb nanti ada je yg bergadoh dlm komen tu.. langkah pengaman ler nih.. nway kalo nak say anything kat shoutbox tu pun bleh juge.. ;)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi