Friday 28 December 2007

HaPPy BeRDay To Me EheH

yeahhhhhhhhhh ari nie my berday, that mean i'am 26 today..dah semakin tambah umor aku hahahaha tapi wpun dah 26 thn tapi aku still awet muda muhahahahahah (mesti korang gelakkan aku kan, takper ar)

mlm td kan, aku dah tido tapi sayang kejutkan aku (aku suka tido letak bantak kat atas muka aku - korang mcm aku tak)..aku taknak bangun, pastu sayang cubit2 aku (tapi cubit manja tau), dah malas nak kena cubit aku alihkan la bantak dr muka aku..thannnnn

depan muka aku sayang bwk kek..siap dah pasang lilin lg hahahaha terharu sggh..pastu dia nyanyi lg berday (suara hubby aku sedap tau, dia selalu nyanyi klu aku minta nyanyi lg anuar zain, hahaha lawak tul)..kek aku suka plak tu..chese kek ngan walnut kek..sggh sedap..dr mengantuk terus segar bugar..tgh mkn kek sayang hulurkan present utk aku..wahhhhh suka nyer aku..bila buka lg la suka..sukaaaaaaaaaaa sgtttttttttttttttt..thanks sayang (tak blh bg tau korang apa yg ena dpt - rahsia tau) ..pastu sayang kiss n hug aku erat2..harap sayang sentiasa sayang ena skang nie selama2nyer..luv u bucuk :D

best nyer ari..thanks gak kat teman blogger yg wish kat ena..buat JUE, happy birthday gak..kita lahir hari yg sama cuma thn berbeza..semoga kita berdua bahagi selalu..AMIN


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

16 comments:

  1. happy birthdayyyyyyyyy !!!!
    moga panjang umur ..
    diberikan rezeki yang lebih
    dan lebih berbahagia ..

    amin ..

    enjoy ur day !!
    ;)

    ReplyDelete
  2. yipi ! yipi !
    dpt pezen dr owg tersayang!
    hoho. bes ! bess !
    tp..nk tau gak. ishk~

    hehe sorg tu 27, sorg ni 26 da..
    hepi besdei kaka kakaku sumeh!
    ngee :p

    ReplyDelete
  3. Salam ena dear..

    Hepi 26th besday :)
    Moga panjang umur dan cepat-cepat dapat baby :)
    Huhuhu..

    Beshnya dapat presento dari orang tersayang..
    Nak jugak nak jugak! *sambil hentak-hentak kaki*

    ReplyDelete
  4. nak tgk gak!! nak tgk gak!! :D

    ReplyDelete
  5. eppy belated besday..ujung taun erk besdayyy...

    ReplyDelete
  6. ena, epi belated besday...semoga pnjg umur and ceria2 selalu :)

    ReplyDelete
  7. apy birthday ena :)
    semoge pjg umo,murah rezeki..
    apy selalu..

    romantik nyerrr... :))

    ReplyDelete
  8. Wishing you a happy and prosperous new year..

    and hepi besday!

    :)

    ReplyDelete
  9. dpt present baju tido seksi tu kot hehehe

    ReplyDelete
  10. dpt sexy lingeries kot ehehe

    ReplyDelete
  11. hadiah tu rahsia?

    ni yg lagi nak tau nih :P

    ReplyDelete
  12. hepi besday ena, semoga ena & cayang tu trus cayang-mencayangi ek...

    ReplyDelete
  13. hepi belated birthday.

    laa, awat hubby ko belikan satu kek je? akak dah bagi dia duit buat beli tiga blas kek!!

    kuang asam betul.

    ReplyDelete
  14. hepi belated besday sayang...

    lor,mama ingatkan baru 18 td...

    memang awet mudolah ena nih...

    ReplyDelete
  15. thanks semua lama tak msk blog ena nie..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi