Friday 14 December 2007

HaH PeRgi MaNeR Tuu

dah lama sayang nak mkn ----(aku tak la obses sgt kat ---- tu), jd pas blk umah zimie kami sggh jap pasar mlm paya jaras utk beli ??

sayang beli yg mahal (tauke tu ckp gerenti bagus punyer isi) ok la amik la sebijik..pastu amik lg sebiji yg biasa2 punyer..aku ikut ajer sbb dia yg bayar kan..

nasib baik la beli 2 ajer, klu beli byk saper nak bwk smp ke atas umah kami tu..taknak aku bwk..


smp umah sayang terus ddk kat ruang tamu nak buka----- tu..mmg dah tak sabar2 dah sayang aku nie..


nie la dia..sayang obses sgt..DURIAN


dgn penuh khusyuk sayang kopek durian hahahaha lawak tgk muka sayang tgh kopek durian


emmmmm nikmatnyer bila durian dah msk dlm mulut

muka tak dpt enterframe, jari pun blh gak :D

kucing tido - kat umah mak aku nie jd rebutan tau


tapi kan bila dah buka yg buah durian yg besar tu (yg mahal tu la) dah tak sedap rasanyer..dah rasa tempoyak..nak g tukar rasa malas la plak sbb nak drive ke sana..hish taknak aku..nasib baik la buah durian yg murah skit harga dia mmg sedap gila rasa dia..jd kesimpulannyer jgn pandang luaran ajer tapi lihat la pd dalamnyer..huhuhu





salah aku jgk...aku basuh seluar sayang, campur sekali seluar aku yg baru beli..bila dah abis basuh nak sidai semua pakaian tu baru aku perasan yg seluar aku tu luntur colour dia..alamak!!!!abis la aku kena cubit ngan sayang..aku bsh lg sekali ngan letak cloroxx sekali tapi bila dah siap basuh aku tgk seluar sayang still ada lg colour seluar aku tu..uwaaaaaaaa risaunyer aku..ialah seluar tu sayang mmg pakai time solat jumaat sbb selesa time nak solat sbb kain jenis lembut..senang citer mmg seluar kesayangan suami aku la..mampus aku..aku tak ckp lg ngan sayang..aku terus sidai (maner la tau pas kering colour nie dah takderkan)


pg nie aku tgk uwaaaaaaa colour kat seluar nie still ada lg..korang nak tahu tak colour apa kat seluar suami aku nie..colour PINK hahahahahah dah la colour nie colour yg suami aku benci uawaaaaa lg sekali..aku sorok kat belakang aku bila aku nak tunjuk kat sayang..


"sayang ena minta maaf erk"


"naper sedih ajer muka pg2 nie?"


aku terus tunjukkan kat sayang seluar dia

dia terus ketawa

aku dah rasa hampeh ajer..dia siap blh gelak guling2 kat ruang tamu umah kami tu..hampeh ajer klu aku tahu mcm nie kesudahannyer baik aku ckp dr mlm td ajer ttg seluar dia tu..

"dah nak buat mcm maner benda dah jd..buat kain buruk ajer la"

senang ajer dia ckp kan..aku punyer takut mmg tak ingat la

dr depan - ketara kan colour pink kat seluar tu

dr belakang - colour pink tu bertompok2

dr sisi - lg clear colour pink tu - klu sayang pakai seluar nie mmg lawak



smlm pas balik keja aku beli kasut..sbb ari nie aku ada interview kat TAONE..aku beli kasut sarung, ialah kasut aku semuanyer sandal2..kebanyakkan aku kat umah mak aku, tak sempat nak kutip lg nak bwk blk umah aku..jd kena la beli..aku beli sandal utk sayang..aku ada baru n sayang pun ada baru gak..

cantik tak - nasib baik ada less 20%

capal utk sayang


********************GooD LuCk**********************


hari nie aku apply 1/2 day (aku msk ptg)..aku pg interview kat Practical Support Sdn Bhd kat TAONE..sebelah kat KLCC ajer..sayang yg drive aku ke sana..dia tak kasi aku pg sorang2 (sayang pun ena)..sepatutnyer aku punyer inter kol 10.30am tapi aku smp lg 15 minute kol 11am..jln kat semarak jam gila plak..tapi aku dah kol Miss Ell tu aku tersangkut kat jam n may be lambat skit..nasib baik la dia blh accept kan..aku interview tingkat 29 (bangunan nie ada 35 tingkat) mmg tinggi kan..


time aku smp tu ada 3 org lg yg menunggu..dua lelaki n sorang perempuan..time inter tu mmg ok la..blh gelak2 lg..tukang inter aku sorang lelaki (en.nizam) n sorang perempuan (miss ell)..ok la diorg nie..company nie berkaitan ngan finance n banking..customer dtg minta advice dr kita..klu diterima kerja kena OJT selama 4 hari..waktu kerja dr ari isnin smp ari jumaat..time kerja dr kol 8.30am smp kol 5.30pm..ok la tu kan..

klu ada rezeki insyaAllah..korang doa2kan aku cpt dpt kerja erk..


memandangkan sayang parking kat KLCC..kami round2 jap kat dlm KLCC tu..tapi aku tak blh lama2 sgt sbb aku kena msk keja kol 2.30pm..sayang plak amik MC semata2 nak temankan isteri dia pg interview..thanks sayang mmmmuahhhhhh


chritsmas three kat KLCC nie pun cantik2 gak..smp la snap2 kat situ..


daaaaaaaaaaaaaaa

sblm melangkah keluar nak pg interview

wish me good luck


Ronda2 Di KLCC
tinggi kan

christmas three dr teady bear - cute tau

snow man

ada present utk aku tak :P

kaki dah melecet dah nie - pakai kasut baru
sayang pun pakai kemeja - mcm nak pg interview gak :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. kasut macam tu mmg jenis melecet la ena.. =]
    ju doakan ena dapat keja kat sebelah klcc tu ! jadiii senang.. kalau ju gi kl.. ju jalan gi klcc, boley calling2 ena ajak dating. kan kan kan ? =D

    take care.

    ReplyDelete
  2. *tgh doa ni*
    :)

    p/s: lawo suar pink tompok2 tu, ekekke :p

    ReplyDelete
  3. ena~
    senangnyer ena dapt pgil interviw..:))
    na as suke lerw tgk sofa ena tuh..
    as nak3..

    ReplyDelete
  4. Kalau bab durian...kak lady tak minat sgt...makan seulas dua okay lah...

    Org kata...len kali kalau nak pakai kasut baru...gigit dia dulu...baru dia tak menggigit kita...heheheh

    Lawa apa warna sluar tu...tak dijual di kedai...unik..hehehhe

    ReplyDelete
  5. wahaaa... mmg lawo suar tompok2 pink tu kan nano.. ekekeke...

    hope ena dpt kerja kt situ.. aminnn.. haaa ej pun mcm ju gak.. nanti kalau ena dpt keja kt situ leh arr jumpa2 kann.. hihihi

    ReplyDelete
  6. jue - kena doakan kan ena dpt keja kat situ la, jd blh la kita jumpa kat sana :D bkn dating ajer kita leh shoping2 ngan ej

    nano - thanks..mmg lawo hahahaha

    star - ena byk anto resume, nak g inter byk tmp yg tak tau..tawakal ajer pg maner2
    sofa tu tak leh sayang..sofa fav ena tu..meh la dtg sini leh kita landing sama2 :D

    kak lady - yea ker kena gigit..tak tau la plak

    ej - blh2..nnti kita leh jumpa kan, tapi doakan ena dpt keja la erk :D

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi