Wednesday 5 December 2007

DaH CiHaT PuN

ari nie baru ada mood nak jegah blog aku nie..mmg rindu nak buka tapi apa kan daya diriku tidak larat nak ngadap pc nie..rasa pening ajer tapi right now i'm ok..alhamdulillah

mmg byk nak story sebenarnyer tapi slow2..amik udara jap :D

mlm td aku n sayang pergi shah alam..kami pergi cold stroge..tapi cold storege kat SACC nie tak best la..byk benda yg takder dgn apa yg aku nak kan..tak mcm kat Summit USJ mmg ada la semuanyer..nak beli buah pun tak segar2 kat SACC nie..takyah pg lg la next time..


cold storege kat SACC tak best


n d way blk kami nampak ada Fun Fair kat Stadium Shah Alam..aku apa lg gedik2 la ngan sayang ajak singgah jap..mula2 sayang mmg taknak pg tapi bila aku dah pujuk kena la ikutkan jgk kemahuan isteri kesayangan dia nie kan..hahahaha sayang bucuk

kami ronda2 jap byk lg yg tak buka..mahal gak token dia..1 token RM2 & kebanyakkan permainan yg nak main kena 2 token..aku ajak sayang naik tukul, mati2 sayang taknak naik (baru la aku tahu yg suami aku nie takut ngan benda2 yg bergerak laju - bwk keta laju tak takut plak)..kebanyakkan permainan yg aku ajak sayang mesti tak nak naik..alaaaaaaaaa


kat counter token


rumah hantu jgk dia ajak msk..dah tahu wife dia penakut ngan benda2 mcm tu di ajak jgk..bila msk tu aku maner ada pandang kiri kanan..sayang kat depan aku kat belakang..dah la peluk dr belakang pastu mata aku rapat kat badan sayang..jd sayang nak bergerak mmg susah..sayang dah jerit2 minta aku lepaskan pelukan..jgn harap la aku nak lepas kan..selagi tak smp kat luar rumah hantu nie mmg aku takkan lepaskan..bila smp kat luar aku sengih ajer sbb mmg aku tak tahu mcm maner rupa hantu kat dlm rumah hantu tu..buat rugi duit ajer msk dlm tu..




kat luar rumah hantu


pastu aku ajak sayang naik eye on malaysia versi fun fair punyer..mula2 sayang cam taknak naik tapi aku nak jgk naik..kena la dia naik jgk..time naik benda tu muka sayang mmg dah cuak..gerak ajer lg sayang menggelabah..sakit perut aku gelakkan kan sayang..bila smp atas n stop jap lg la sayang cuak..aku ada jgk pandang sekelilig, yg sayang langsung tak pandang maner2..mmg kelakar la sayang nie..


bila turun ajer dr benda tu, sayang dah ajak blk..ala sayang nie tak rock la..sayang siap ckp lg klu nak naik benda lain naik ngan lini..ajal lini dtg sini...yea la yea la

kelakarkan..baru la aku tahu perangai suami aku yg satu nie..takut ngan tempat tggi ngan benda yg bergerak laju..cuak semcm ajer..bkn bermakne kita dah bercinta lama2 n kawen dah lama, kita kenal sepenuhnyer perangai suami kita..btl tak?

benda nie la sayang cuak nak naik eheh


dlm gabra smp lg bg peace


sayang dah mula cuak bila smp kat atas



minah nie steady ajer


pemandangan dr atas



*********************BENTO*********************


pg td aku buat bento spegethi sardin..amik resepi dr Faizah..mmg sedap la spegthi ko faizah..hubby aku mkn mmh bertambah2..siap ckp buat lg next time hiks (suka tau hati bila dpt puji dr hubby kita..kembang ajer hati kita tau hahahah)..pastu aku buat salad roll..dlm salad aku letak kepingan ayam pastu letak thausand island n letak sos cili skit..mmg sedap..mkn berisi la hubby aku nie nnti..takper sayang nnti kita turun tangga byk kali erk..kat atas spegethi tu aku letak kepingan ayam jd shape jari2 aku ngan tanda peace..


tadaaaa nie la my lovely bento.........

salad roll
peace from ena :D
bento for today


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. happy la bila buat bento tu..bgn pg jea xcited nak buat bento..best tau..cuba la

    ReplyDelete
  2. haaaa dh sihat pun.. alhamdulillah.. windu arr 2-3 hari neh masuk tgk ena x update.. :)

    ReplyDelete
  3. dah cihat pun..tu la ena pun rindu nak tgk blog org lain terutamanyer akak ku sorg nie eheh

    ReplyDelete
  4. enaaa
    wahhh wahhh wahhh!!! ehehehe....anto la cini cikittt!!!...memang cedappp kan...tu pasal malas nak mula...kang kalo mula kan...hari2 cik abng tu makan spegetiii...aduhhhh....semalam dia dah request spegeti dahh....aiiiyaaarkkk!!...(kire ok ler tu...sebab senang buat...janjii dia makan....)

    ReplyDelete
  5. faizah - mmg simple tapi mmg nice rasa dia..mcm mkn laksa pun ada gak :D

    ReplyDelete
  6. bagi la resepi spagethi sardin tu ena! mak pown nak try gak..!

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi