Saturday 8 December 2007

AkU DaLaM KeBoSaNaN

ari nie dah g keja lambat..aku tgk jam dah kol 8.45am, dah tau lambat sempat lg wat air milo..ialah nak jgk basahkan tekak ngan air kan..pastu cicah lg ngan roti..apa la minah nie mmg la LAMBAT..LATE..ko dah lambat tapi buat slumber ajer..ari nie sayang anto aku g keja..sayang pun dah bebel kat aku, dah lambat tapi nak minum lg..kena sarapan dulu tau sayang utk alas perut..nnti kena gastrik saper yg susah..sayang jugak


fuhhhh lega smp opis, whop tak buka lg zaidi lambat..dah kol 9.15am, whop tak buka lg..customer dah tggu..bagus btl la zaidi nie..tapi bagus utk aku sekali..hahahahaha


alahai tak sempat la aku nak beli paper ngan bfast..dah la aku sorang jer dlm opis..shumie leave plak ari nie..kawan kami time belajar kat KPM kawen ari nie..sorry la DEE aku tak dpt pg, klu aku pg sekali saper nak jg opis nie..jd aku bg la shumie yg hadir kenduri kawen ko..tapi dr jauh aku doakan ko bahagia hingga bila selagi nyawa di kandung badan..shumie pergi ngan imah..


aku bosan sgt kat opis nie..customer plak takder la ramai sgt..biasa2 ajer..nak kuar beli makanan tak blh la plak..karang aku kuar saper nak jg dlm..duit hilang aku jgk yg kena..order MC'D pun ok gak..tapi aku bosan la mkn MC'D..nak mkn nasi la..mlm td pun tak mkn nasi cuma mkn roti john ajer..aku cuma mkn gula2, choc ngan roti ajer..nie semua mmg ada dlm beg tgn aku..shumie selalu ckp yg beg tgn aku tu mcm poket doremon ajer..mcm2 ada :D


jd utk hilangkan tahap kebosanan tahap gaban nie aku tgk blog (mcm dah pening plak kepala aku asyik tgk internet nie ajer) tapi ttp layanzzzzzzz


pastu aku tgn gatal asyik amik gambo aku ajer..dah tak tahu nak buat apa..nak buat kerja mcm dah nak termuntah tgk stock..bila la blh siap stock nie..banyak tau kena buat dr thn 2003 - 2007..maner la aku tak termuntah2 ngadap invoice2 nie..cpt la abis bln DEC nie sbb blh keja kat tempat lain eheh


shumie ko kat kenduri kawen DEE, mkn nasi minyak tu utk aku sekali..aku kelaparan kat opis nie..jgn lupa amik BERKAT sekali dr DEE..berkat apa lg berkat utk dpt jodoh la :P

ngeh3x



DEE yg melangsungkan perkahwenan dia ari nie
aku doakan semoga bahagia hgga ke anak cucu..cicit...


nie la keja aku ngadap internet ajer (blog aku la tu :D)

mkn nie ajer alas perut huhuhu - ada saper2 nak tlg belikan mknan utk ena tak??





aku dlm kebosanan - muka tak sempat nak make up


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

13 comments:

  1. olololo.. ciannyer.. x der org nk beli mkn yer?? syg ena keja gak ker ari neh?? kalau x keja suh arr dia tapaukn kt ena.. hihihi

    ReplyDelete
  2. ej - ala dia pun keja gak..apa kata akak tlg tapaukan tuk ena..cantik arr tu :D

    ReplyDelete
  3. kekeke sabor jek la.. muka tammo mekap ngeh..? apsal lambat sangat nih ? lambat mangun..? atau dah takde semangat nak keje kat situ ?

    apa apa pon.. take care. dah dapat keje baru blom ?

    ReplyDelete
  4. maybnk xder ena..
    cIMB bole kn?
    ena nk yg mner 1 eyh?
    paper msj star
    o12-5717089

    ReplyDelete
  5. jue - sajer taknak bgn sbnrnyer mls nak g keja..mmg dah takder semangat nak g keja..dah anto kat beberaper tmp, harap cpt la dpt keja..amin

    star - letak la gambo byk2 skit blh ena wat pilihan :D

    ReplyDelete
  6. Salam..
    opismate sumierain rupanya...

    ReplyDelete
  7. salam ena..
    wat ape tu?dah makan lum?tak yah solek pun xpe dah comei dah

    ReplyDelete
  8. mak su - ha'ah tak smp nak kuar..mkn apa yg ada dlm beg tgn ajer la..poket doremon kan :D

    goro - ha'ah la goro..kwn dr sek men lg tau..

    happyirfa - tgh layan blog eheheheh

    ReplyDelete
  9. lovelyzz corner - bosan tu yg layan diri sendiri aje :D

    ReplyDelete
  10. suka hati jer nak buat apa kat opis yeik. mementang lah tinggal sorang.....heheheeee...

    boss pasang cctv wei....

    ReplyDelete
  11. ada cctv tpi dah rosak, tu yg wat suka2 ati ajer :D

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi