Saturday 1 December 2007

DeMaM


msk ari nie aku dah demam 2 hari..nak MC tak blh la plak (klu nak blh ajer) aku sorg2 kat opis nie..shumie leave utk 2 hari (smlm n hari nie), dia pergi Langkawi..tapi smlm aku lg teruk, nak bgn pg mmg tak larat sgt..sayang tak bg aku pergi tapi aku yg degil nak pergi jgk..tapi nasib baik smlm ari jumaat n customer pun sorang ajer smlm..jd aku rileks ajer smlm..

time lunch aku telan penadol 2 biji pastu tido kat bilik sembahyang..nasib baik aku dah pesan kat farez awal2, klu kol 2.30pm aku tak turun lg, call HP aku takut aku tak sedar kan..mmg tak sedar pun, bunyi phone pun nsb baik aku dgr..tapi aku tak la mengelabah nak bgn cpt2..tapi kepala aku mmg skt sgt la (berdenyut2) pas dah tido dah ok skit..

ptg aku kira stock awal skit memandangkan customer takder kol 5pm aku dah start kira..jd blh la aku blah awal..biasanyer klu aku kira pas kol 6pm confirm aku akan smp kat umah kol 9 lebih..ari nie kol 7pm aku dah settle (stock sikit ajer, brg yg kami order tak smp lg..nsb baik la)..
yeay balik awal

kami kuar mkn mlm..aku tak larat nak msk apa2..aku nak mkn bubur..3 kedai sayang pg utk tanyer ada bubur tak..tp jawapannyer takder
kedai yg ke 4 baru la ada..tekak aku luka jd aku nak mkn benda yg lembut2 ajer..payau sgt tekak aku..sedap bubur kat kedai nie..tapi bubur yg maa aku msk lg sedap..BUBUR SANTAN - korang pernah mkn tak bubur nie??

dah abis mkn tu, tetiba kepala aku png balik..mmg berdenyut2..tak tahan aku dibuatnyer..aku msk dlm keta dulu sementara sayang pg bayar bill..smp umah aku telan penadol ngan air 100 plus..aku nak telan 4 biji sebenarnyer tapi sayang marah (dia tkt aku lansung tak sedar2 langsung pas telan 4 biji - sayang pun kat isteri dia :D)

jd kol 10pm aku dah tido..mmg tak sedar apa2 pun..


**********************THIS MORNING********************

pg nie aku tak larat sebenarnyer, tapi aku buat mcm biasa..klu sayang tahu aku pura2 sihat mesti aku kena..bkn taknak bgtau nnti dia yg risau lebih..lebih dr aku sendiri..jd kat opis ari aku AZAB la..uwaaaaaaaaaaaaaa cpt la kol 6pm..aku nak blk..


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

15 comments:

  1. alolooloo syiannye die,
    manyakkn rehat ek,
    tu la..g tgk wayang lg,
    lalalallalaa~ :p *bunyik kejelesan lg*
    eh..sabtu pom kije sehari?

    ReplyDelete
  2. Oh, kesiannya. Take a good rest.

    Musim orang demam la kan sekarang ni.

    ReplyDelete
  3. nano - ha'ah sabtu kena keja 1 ari tapi ari isnin 1/2 day..pelik kan

    wan - mmg pun, harap cpt la baik..

    ReplyDelete
  4. skang ni musim bebudak capricorn cam kita ni sakit.
    =(
    get well soon

    ReplyDelete
  5. dah baik ke? smg cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  6. sekarang ni cuaca tak menentu..kerana pemanasan global

    ReplyDelete
  7. dmm eyh ena? gi la knik cek..\
    mner taw der go0d news..:))
    ena slimot tu xder tebal sgt,dye 2 lapis..

    ReplyDelete
  8. oh! Sabar ek :)

    Dah baek demam ke? :)

    Moga cepat-cepat sembuh ek..

    ReplyDelete
  9. dah sihat lom? mak su kalu demam rajin belasah sup sajork...

    ReplyDelete
  10. olololo.. ciannyer adik comey neh demam lak.. dah sihat ker nih ena??

    ReplyDelete
  11. pong demam gakkkksss waaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  12. ena comel - kot-kot ada berita gembira kot ena...harap cepat sihat k...

    ReplyDelete
  13. green apple - tak pun :(

    jue - thanks

    fizz - dah sembuh pun :D

    panjang langkah - mmg pun sbb tu effect kat kami yg antibodi lemah huhuhu

    star - tak pun demam biasa jea..ok gak tu..nak order..

    akirasuri - dah ok pun

    mak su - ena suka mkn bubur santan jea

    ej - ok aje

    faizah - hah berita gumbira kot

    puteri1 - mmg sakit la kak..takder god news pun

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi