Friday 3 August 2007

RUMAHKU SYURGAKU

semalam aku & sayang apply leave. kami dah janji nak tgk rumah ari nie. lepas zohor kami pergi Damansara Damai, bila tgk rumah yg utk di swakan mcm x menarik lah plak, sayang pun xnak tinggal kat sini.rumah mmg x menarik lah pastu keadaan sekeliling mcm berbahaya lah plak..aku x setuju dan sayang pun x setuju jgk.jd kami cancelnak menyewa kat sini.

kami g plak Subang II, call dulu agent utk tgk rumah yg nak di sewakan..ade 3 buah rumah nak di sewakan iaitu kat Flora 3, Flora 1 & Apt Subang Suria..kami tgk rumah kat Flora 1 (tingkat 5) rumah mmg cantik cuma xder perabot ajer sewa rm350..kat Flora 1 (tingkat 5), mmg cantik dapur dia mmg dah ader kabinet pastu owner dia letak peti sejuk sekali pastu rumah nie mmg xder saper lg yg tinggal pastu baru sajer cat pastu owner dia malay (nie yg paling penting sekali), pastu kami pergi tgk rumah kat Apt Subang Suria (tingkat 3, ader Lif) aku msk rumah nie aku rasa x selasa lah plak mmg rasa safety sbb ade guard tapi aku x suka lah rumah nie sbb owner dia India lah..sayang mcm berat kat apt subang suria sbb ader lif tapi aku lebih berat katFlora 1 sbb dah ader kemudahan..sayang risau kat aku kalau aku dah pregnan nnti akan effect kat aku ialah tgh mengandung nak naik & turun tangga yg 5 tingkat nie..risau gak..insyaAllah aku akan cuba..lgpun ader kebaikan dia, sayang blh lah xcise skit xder la asyik nak keja jer, pg & petang blh lah xcise ngan turun & naik tangga..

kami dah bayar deposit, bln september nie kami akan pindah..maa mcm sedih & x banyak ckp ttg aku nak sewa kat luar, cuma maa ckp kalau blh terus beli rumah ajer lah, sbb bayar banyak ttp rumah org jugak.

tgk lah kalau ader rezeki insyaAllah kami akan miliki rumah sendiri..x sabar nak ddk rumah sendiri n berhias rumah sendiri eheh..rasa mcm dah terbayang nak susun atur perabut kat rumah sendiri..


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi