Thursday 16 August 2007

MY PETS

aku mmg suka binatang (munkin sbb aku nie baik hati jd aku mudah jatuh kasih pada binatang), sayang pun dah mula sayang pada binatang yg aku bela, siap tlg jagakan kalau aku x sempat nak bg makanan time aku balik keja lambat sgt..nie adalah picture binatang yg aku bela dan menjadi kesayangan aku :



comel - agresif sgt & perangai gila2 skit



abi - skang nie dah tahu kehadiran aku kat tepi sangkar dia (cute bangat)

mungkin ada lg penambahan binatang peliharaan aku, isyaAllah coming soon


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi