Friday 17 August 2007

LUNCH TIME

aku ngan shumie pergi Jusco Kepong utk lunch..ari jumaat kan lama haours nya jd kesempatan nie kami pergi lah Kepong..nak lunch kat The Store pun dah bosan sampai x tahu nak makan apa dah, kat Jusco nie banyak lah jugak pilihan

kami makan kat Arena Jusco, ari nie aku nak tukar selera plak sbb dah dua minggu aku mkn Mr.Tappayaki jd ari nie aku nak makan Rice Chicken Chop, shumie plak still sama jugak menu dia Chicken Mr.Tappayaki..sambil tunggu makanan kami siap kami pergi dulu kat Bakery Shop, banyak jugak lah yg kami borong (perut lapar mcm2 nak di makan, xtahu lah semua nie blh di mkn @pun tidak- bernafsu btl)


kudapan yg akan kami makan kat opis


makanan lunch aku


sebelum makan kita bergambar dulu

bila makan dah siap apa lg soru time lah..alahai x sedap sgt lah Rice Chicken Chop aku punya nie..xperlah next time blh mkn yg lain plak..

perut dah kenyang apa lg kami jln2 dulu..aku cuba mesin urut kaki yg ada kat kaki lima, mula2 shumie malu nak cuba tapi bila tgk aku asyik ckp best dia pun terpengaruh jgk nak cuba..mmg lega lah guna mesin nie..


tgh cuba guna mesin urut kaki


rasa lega sgt


shumie - mula2 segan nak naik tapi akhirnya naik jgk ehehehe

pastu kami cuba plak kerusi yg urut kat bahagian belakang plak, aku x suka plak rasa mcm ada org yg tumbuk belakang aku, sakit lah jgk..kalau mesin urut kaki tu blh lah belikan utk maa, kena survey harga dulu barape nie..kalau murah apa salahnya belikan utk family aku kan.


x best kerusi urut nie - mcm kena debik ngan org ajer


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi