Wednesday 15 August 2007

KANTOI

kelakar tul aku x perasan yg akak (bos aku) msk n time tu aku plak tgh kusyuk baca novel. tapi xkan aku nak sorok plak kan, jd aku buat selambur ajer lah lgpun dah terkantoi pun jd buat bodoh ajer lah eheh

semalam aku dan sayang jumpa jeffry utk bayar deposit rumah sewa kami, dan balancenya kami bayar bulan depan.kemugkinan kami msk 15hb september kot sbb akhir bulan rumah sayang akan buat kenduri dan rumah aku plak mungkin 2hb sept rumah aku plak nak buat kenduri tahlil..semuanya dlm perancangan lah kena tgk dulu sama ada semuanya jd @ tdk sbb kita hanya merancang tapi Allah yg menentukannya.

kami balik awal ari nie sbb xder elektrik kat opis (bkn sbb x bayar bil elektrik tapi mmg deret business building kat sini xder elektrik)..zaide tanya bos sama ada blh tutup kedai @ tidak dan jawapannya sangatlah menggembirakan aku dan staff yg lain..yahoo blh balik

tapi aku dan shumie g Liga Auto 1st sbb ari nie Proton akan launching model kereta baru iaitu PERSONA..PERSONA nie GEN2 SEDAN mmg cantik lah dan panjang sikit dari GEN2 Campro..

dah puas tgk dan belek2 tgk PERSONA, aku dan shumie pergi The Store utk pergi Pejabat Pos, kami nak daftar nama utk mengundi..thn nie aku nak mengundi dan tgk lah aku nak mengundi utk parti mana.

JALANKAN TANGGUNGJAWAB ANDA SEBAGAI PENGUNDI


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi